Kto szuka:
Concentrix
Stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia klienta
Lokalizacja:
Katowice
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez chat, z zachowaniem profesjonalizmu i pozytywnego nastawienia
- prowadzenie rzetelnej dokumentacji kontaktów, rozwiązań i działań follow-up w systemie CRM
- współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi i doświadczenia klienta
- bieżące śledzenie informacji o produktach, usługach i procedurach, by udzielać aktualnych i precyzyjnych odpowiedzi
- wykorzystywanie wiedzy o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych do efektywnego rozwiązywania problemów klientów
Wymagania stawiane pracownikowi:
- minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta lub call center, mile widziane w branży motoryzacyjnej
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego na poziomie C1
- dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) do dokumentacji i komunikacji wewnętrznej
- umiejętność pracy w stresie, zachowanie spokoju i profesjonalizmu w kontaktach z klientami
- wysoka dbałość o szczegóły, dobra organizacja pracy i analityczne podejście
- proaktywność i kreatywne rozwiązywanie problemów
Firma oferuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- dostęp do nowoczesnego biura lub możliwość pracy zdalnej
- szkolenia wstępne i bieżące wsparcie w rozwoju kompetencji
- pakiet benefitów, w tym prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i kafeteryjny system świadczeń
- udział w wydarzeniach integracyjnych i możliwość rozwoju zawodowego
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
© Kasat Sp. z o.o.

