PracaOferty pracy KatowiceSpecjalista ds. Wsparcia Klienta i Rezerwacji

Kto szuka:

Praca.pl

Stanowisko:

Specjalista ds. Wsparcia Klienta i Rezerwacji

Lokalizacja:

Katowice

śląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Zakres obowiązków:
  • Wsparcie techniczne agencji sprzedaży, biur własnych i klientów oraz rozwiązywanie bieżących problemów.
  • Kompleksowa obsługa klientów telefoniczna, mailowa i online zgodnie ze standardami firmy.
  • Prezentacja oferty i promocji, pomoc w rezerwacjach oraz kalkulacja zmian dla agentów i biur.
  • Obsługa programu lojalnościowego i wsparcie przy problemach z kartami stałego klienta.
  • Stałe aktualizowanie wiedzy o produktach i przekazywanie raportów przełożonym.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta, mile widziane w telefonicznej obsłudze lub branży turystycznej.
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i nawiązywania kontaktów z klientem.
  • Dobre zdolności analityczne i zarządzanie czasem pracy.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
  • Dyspozycyjność do pracy zmianowej, także w wybrane weekendy.
  • Podstawowa wiedza geograficzna i chęć wyjazdów służbowych za granicę.

Firma oferuje:

Pracodawca oferuje:
  • Umowę o pracę i system pracy zmianowej.
  • Szkolenia produktowe i wyjazdowe.
  • Prywatną opiekę medyczną i dobrowolne ubezpieczenie.
  • Kartę lunchową i dofinansowanie do okularów korekcyjnych.
  • Dostęp do platformy MyBenefit lub karta Multisport.
  • Możliwość rozwoju w różnych działach firmy.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.