PracaOferty pracy KatowiceSpecjalista ds. wsparcia klienta cyfrowego

Kto szuka:

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko:

Specjalista ds. wsparcia klienta cyfrowego

Lokalizacja:

Katowice

śląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • Obsługa klientów telefonicznie i mailowo w języku niemieckim, udzielanie informacji o produktach i usługach związanych z kartami płatniczymi.
  • Wsparcie w aktywacji, blokadzie, odblokowaniu i anulowaniu kart oraz w realizacji zapytań dotyczących transakcji, sporów i zamówień dokumentów.
  • Zarządzanie limitami kart, aktualizacja danych kontaktowych oraz wsparcie usług bankowości online i telefonicznej.
  • Rejestrowanie reklamacji i inicjowanie zwrotów goodwill zgodnie z procedurami.
  • Dbanie o przestrzeganie regulacji i ochronę danych klientów.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) i dobra znajomość języka angielskiego (B2).
  • Umiejętność komunikacji i budowania relacji z klientem, nastawienie na potrzeby klienta.
  • Elastyczność, szybkie przyswajanie nowych tematów i spokój w sytuacjach wymagających empatii.
  • Umiejętność obsługi komputera i narzędzi cyfrowych.
  • Orientacja sprzedażowa będzie dodatkowym atutem.

Firma oferuje:

Oferujemy

  • Pracę w międzynarodowym środowisku z pełnym wsparciem onboardingowym.
  • Możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce oraz zapewnienie sprzętu IT.
  • Pakiet szkoleń i programów rozwojowych z mentoringiem dla osób aspirujących do ról kierowniczych.
  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i kartę sportową lub vouchery MyBenefit.
  • Dostęp do platform e-learningowych i kursów językowych.
  • Elastyczny grafik pracy, dodatkowe wynagrodzenie za pracę nocną, programy integracyjne i wellbeing.
  • Bonusy za polecenia znajomych.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.