PracaOferty pracy KatowiceSpecjalista ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim

Kto szuka:

Concentrix

Stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim

Lokalizacja:

Katowice

śląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

  • codzienny kontakt z klientami indywidualnymi i biznesowymi w języku włoskim (mailowo i telefonicznie)
  • wsparcie w zakresie zapytań dotyczących produktów elektronicznych, napraw pogwarancyjnych oraz zgłoszeń serwisowych
  • udzielanie informacji o działaniu urządzeń w sposób przystępny i zrozumiały
  • dbanie o wysoki standard komunikacji i satysfakcję klienta
  • wprowadzanie danych do systemu oraz sprawne tworzenie korespondencji

Wymagania stawiane pracownikowi:

  • bardzo dobra znajomość języka włoskiego (C1/C2) oraz dobra znajomość angielskiego (min. B2)
  • zainteresowanie technologią i funkcjonowaniem urządzeń elektronicznych
  • umiejętność spokojnego reagowania w sytuacjach wymagających cierpliwości
  • otwartość na współpracę zespołową i dobra organizacja pracy
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta

Firma oferuje:

  • możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin
  • kompleksowe szkolenie przygotowujące do roli
  • szybki start oraz realne możliwości rozwoju zawodowego
  • darmowe zajęcia językowe i dostęp do platform e-learningowych
  • prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie oraz karta sportowa lub benefity zakupowe
  • programy motywacyjne i konkursy z nagrodami

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.