PracaOferty pracy KatowiceSpecjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim

Kto szuka:

Concentrix

Stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim

Lokalizacja:

Katowice

śląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

  • Obsługa zapytań klientów drogą telefoniczną, przez czat oraz formularze kontaktowe,
  • Wspieranie użytkowników w zakresie zgłoszeń serwisowych i reklamacyjnych,
  • Udzielanie informacji o produktach, rozwiązywanie problemów technicznych,
  • Realizacja zamówień, zwrotów oraz zwrotów środków,
  • Wsparcie na każdym etapie zakupów i budowanie długofalowej relacji z klientem,
  • Praca z różnymi narzędziami systemowymi i dbałość o wysoką jakość obsługi.

Wymagania stawiane pracownikowi:

  • Biegła znajomość języka czeskiego (min. C1) oraz dobra znajomość angielskiego (min. B2),
  • Doświadczenie w pracy z klientem – mile widziane w branży produktów konsumenckich lub e-commerce,
  • Umiejętność obsługi systemów CRM oraz pakietu MS Office,
  • Komunikatywność, empatia i sprawność w rozwiązywaniu zgłoszeń,
  • Umiejętność pracy zespołowej oraz pozytywne nastawienie do codziennych wyzwań.
Mile widziane:
  • Doświadczenie w centrach kontaktowych,
  • Znajomość social mediów i platform sprzedażowych,
  • Umiejętność rozpatrywania reklamacji oraz podstawy sprzedaży dodatkowej,
  • Zainteresowanie technologiami, w tym sztuczną inteligencją.

Firma oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie w nowoczesnym biurze w centrum Katowic,
  • Pełen pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, karta MyBenefit, lekcje języków,
  • Premie za polecenie pracownika,
  • Praca w międzynarodowym zespole i możliwość rozwoju zawodowego.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.