PracaOferty pracy KatowiceKonsultant ds. Wsparcia Klienta z Językiem Niemieckim

Kto szuka:

Concentrix

Stanowisko:

Konsultant ds. Wsparcia Klienta z Językiem Niemieckim

Lokalizacja:

Katowice

śląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska:
  • odbierasz połączenia od klientów niemieckojęzycznych i udzielasz im praktycznej pomocy,
  • wspierasz użytkowników w zakresie zgłoszeń serwisowych, gwarancji i obsługi produktów,
  • analizujesz problemy techniczne i proponujesz szybkie rozwiązania,
  • doradzasz w wyborze odpowiednich produktów i akcesoriów,
  • aktualizujesz dane klientów w systemie i dbasz o jakość obsługi.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. poziom C1),
  • komunikatywność, empatia i chęć pomocy innym,
  • logiczne myślenie i zdolność rozwiązywania problemów technicznych,
  • doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem,
  • znajomość języka angielskiego mile widziana, lecz nie jest wymagana.

Firma oferuje:

Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • wynagrodzenie w wysokości 7 500 PLN brutto,
  • kompleksowe szkolenie wdrożeniowe,
  • nowoczesne biuro w Katowicach oraz przyjazną atmosferę pracy,
  • prywatną opiekę medyczną i dostęp do kafeterii benefitowej,
  • regularne inicjatywy integracyjne i dni tematyczne w biurze.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.