Kto szuka:
Concentrix
Stanowisko:
Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
Lokalizacja:
Katowice
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Odbieranie zgłoszeń telefonicznych, mailowych i przez czat oraz udzielanie klientom rzetelnych informacji.
- Rejestrowanie przebiegu rozmów i podjętych działań w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi.
- Utrzymywanie aktualnej wiedzy o produktach i usługach z branży motoryzacyjnej.
- Wykorzystywanie znajomości rozwiązań cyfrowych do udzielania wsparcia technicznego.
- Budowanie przyjaznej atmosfery w kontakcie z klientem.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta lub pracy call center.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1.
- Umiejętność komunikacji w języku angielskim (min. B2).
- Zdolność zachowania spokoju i koncentracji na rozwiązaniu problemu.
- Dbałość o szczegóły i dobra organizacja pracy.
- Umiejętność analizowania problemów i kreatywnego podejścia do zadań.
- Otwartość na rozwój i nowe technologie.
Firma oferuje:
- Stabilną pracę w oparciu o umowę o pracę.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, system kafeteryjny.
- Szkolenia przygotowujące do roli oraz wsparcie lidera.
- Możliwość pracy zdalnej oraz elastyczne podejście do codziennych obowiązków.
- Brak dress code’u oraz przyjazną atmosferę pracy.
- Zajęcia językowe współfinansowane przez pracodawcę.
- Nowoczesną przestrzeń biurową oraz udział w integracjach zespołowych.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




