PracaOferty pracy Golub-Dobrzyńspecjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

specjalista

Lokalizacja:

Golub-Dobrzyń

kujawsko-pomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Komenda Powiatowa Policji w Golubiu-Dobrzyniu

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw łączności i informatyki Zespół ds. Łączności i Informatyki

87-400 Golub-Dobrzyń ul. Piłsudskiego 19

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wykonuje obowiązki lokalnego administratora sieci i systemów teleinformatycznych
  • monitoruje poprawność działania komputerów, instaluje sterowniki oraz oprogramowanie i aktualizuje w celu utrzymania ich sprawności,
  • koordynuje pracę Zespołu ds. Łączności i Informatyki
  • nadzoruje prawidłowe funkcjonowanie infrastruktury teleinformatycznej
  • dokonuje sprawdzeń i rejestracji w bazach danych; wprowadza dane do zbiorów danych
  • pełni funkcję administratora strony internetowej KPP w Golubiu-Dobrzyniu
  • zarządza i nadzoruje prawidłowe funkcjonowanie systemu monitoringu wewnętrznego oraz rejestratora rozmów telefonicznych i radiowych
  • podejmuje wszelkie przedsięwzięcia, których celem jest zapewnienie łączności radiowej i telefonicznej
  • przestrzega tajemnicy informacji niejawnych i innych prawnie chronionych
  • dba o poprawne działanie urządzeń, tj.: terminale, komputery, serwery, modemy, drukarki komputerowe
  • obsługuje zagadnienia związane z wystawianiem oraz odwoływaniem upoważnień dostępu
  • redaguje oraz aktualizuje strony Biuletynu Informacji Publicznej
  • wykonuje inne polecenia Komendanta Powiatowego Policji lub jego Zastępcy, wynikające z bieżących potrzeb pracy oraz zaleceń nałożonych przez przełożonych wyższych szczebli


Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa przy monitorze ekranowym,

  • praca nie wymaga wysiłku fizycznego,

  • budynek nie jest dostosowany dla osób z niepełnosprawnością,

  • w budynku nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe z zakresu informatyki

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
doświadczenie w pracy w obszarze informatyki

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność pracy ze specjalistycznym oprogramowaniem
  • umiejętność pracy w zespole
  • samodzielność, rzetelność, komunikatywność


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-12-31
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Golubiu-Dobrzyniu
ul. Piłsudskiego 19
87-400 Golub-Dobrzyń

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca



© Kasat Sp. z o.o.