PracaOferty pracy GliwiceSpecjalista ds. Administracji Nieruchomości

Kto szuka:

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko:

Specjalista ds. Administracji Nieruchomości

Lokalizacja:

Gliwice

śląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • Zarządzanie bieżące budynkami, obiektami i gruntami przypisanymi do stanowiska
  • Nadzór nad wykorzystaniem nieruchomości i zgłaszanie propozycji dotyczących wolnych powierzchni
  • Kontrola realizacji umów zawartych z dostawcami mediów, usługodawcami, najemcami i dzierżawcami
  • Ocena zgodności wykorzystania nieruchomości z zawartymi umowami
  • Udział w okresowych przeglądach technicznych obiektów
  • Współudział w przekazywaniu i odbiorze wydzierżawianych nieruchomości
  • Prowadzenie ewidencji budynków, lokali i gruntów oraz dokumentacji KOB

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • Wykształcenie średnie techniczne, mile widziane wyższe
  • Doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami
  • Dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu
  • Znajomość przepisów: Prawo budowlane, gospodarka nieruchomościami, ochrona przeciwpożarowa, ochrona praw lokatorów
  • Motywacja do pracy i zaangażowanie
  • Czynne prawo jazdy kat. B

Firma oferuje:

Oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Szkolenia zawodowe oraz dofinansowanie kursów językowych i studiów
  • Przyjazną atmosferę w zaangażowanym zespole
  • Dofinansowanie do opieki zdrowotnej, zajęć sportowych, wypoczynku i wydarzeń kulturalnych

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.