PracaOferty pracy GliwiceSpecjalista ds. Administracji Kontraktu

Kto szuka:

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko:

Specjalista ds. Administracji Kontraktu

Lokalizacja:

Gliwice

śląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • Przygotowywanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów związanych z kontraktem
  • Nadzorowanie obiegu korespondencji i dokumentacji
  • Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie
  • Organizowanie spotkań z kontrahentami
  • Koordynowanie zamówień materiałów biurowych i usług
  • Kontakt z zewnętrznymi dostawcami, urzędami i kontrahentami
  • Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji dla firmy
  • Wspieranie wdrażania procedur i polityk wewnętrznych
  • Dbanie o terminowe serwisowanie sprzętów i urządzeń
  • Zapewnienie kompleksowej obsługi administracyjnej kontraktu i wsparcie innych procesów administracyjnych

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • Minimum średnie wykształcenie (preferowane administracja, ekonomia lub techniczne budowlane)
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
  • Umiejętności organizacyjne i komunikacyjne
  • Wysoka kultura osobista, samodzielność i nastawienie na współpracę
  • Doświadczenie zawodowe w administracji kontraktów - mile widziane

Firma oferuje:

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę przy różnorodnych i inspirujących projektach
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy
  • Pakiet świadczeń socjalnych (wczasy pod gruszą, bony okolicznościowe, dofinansowanie sportu i edukacji)
  • Prywatna opieka medyczna dla pracownika i rodziny
  • Szkolenia branżowe i współpraca z ekspertami
  • Atrakcyjne nagrody finansowe za polecenie pracowników (500–5000 zł brutto)

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.