Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. administracji
Lokalizacja:
Gliwice
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Organizacja i archiwizacja dokumentów związanych z realizacją kontraktu
- Monitorowanie obiegu korespondencji i dokumentacji (przychodzącej i wychodzącej)
- Rejestracja korespondencji w systemie
- Organizowanie spotkań z kontrahentami oraz kontakt z dostawcami i urzędami
- Koordynacja zamówień materiałów i usług
- Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji na potrzeby projektu
- Wspieranie wdrażania wewnętrznych procedur i polityk
- Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem biura (m.in. serwis sprzętu)
- Kompleksowe wsparcie administracyjne podległego kontraktu
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Wykształcenie min. średnie – preferowane kierunki administracyjne, ekonomiczne lub budowlane
- Dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel
- Umiejętność organizacji pracy i współpracy z zespołem
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista
- Samodzielność i zaangażowanie
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- Dodatkowym atutem będzie znajomość Prawa Budowlanego, FIDIC oraz terminologii branżowej
Firma oferuje:
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość udziału w ciekawych i zróżnicowanych projektach
- Szansa rozwoju w strukturach firmy zgodnie z zainteresowaniami
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych (wczasy pod gruszą, bony, dofinansowanie sportu i nauki)
- Prywatna opieka medyczna z możliwością objęcia rodziny
- 90% zniżki na bilety kolejowe
- Branżowe szkolenia i wsparcie ekspertów
- Program poleceń z premią finansową do 5000 zł brutto
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »