PracaOferty pracy GliwiceSpecjalista ds. administracji

Kto szuka:

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko:

Specjalista ds. administracji

Lokalizacja:

Gliwice

śląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • Organizacja i archiwizacja dokumentów związanych z realizacją kontraktu
  • Monitorowanie obiegu korespondencji i dokumentacji (przychodzącej i wychodzącej)
  • Rejestracja korespondencji w systemie
  • Organizowanie spotkań z kontrahentami oraz kontakt z dostawcami i urzędami
  • Koordynacja zamówień materiałów i usług
  • Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji na potrzeby projektu
  • Wspieranie wdrażania wewnętrznych procedur i polityk
  • Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem biura (m.in. serwis sprzętu)
  • Kompleksowe wsparcie administracyjne podległego kontraktu

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • Wykształcenie min. średnie – preferowane kierunki administracyjne, ekonomiczne lub budowlane
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel
  • Umiejętność organizacji pracy i współpracy z zespołem
  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • Samodzielność i zaangażowanie
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość Prawa Budowlanego, FIDIC oraz terminologii branżowej

Firma oferuje:

Oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość udziału w ciekawych i zróżnicowanych projektach
  • Szansa rozwoju w strukturach firmy zgodnie z zainteresowaniami
  • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych (wczasy pod gruszą, bony, dofinansowanie sportu i nauki)
  • Prywatna opieka medyczna z możliwością objęcia rodziny
  • 90% zniżki na bilety kolejowe
  • Branżowe szkolenia i wsparcie ekspertów
  • Program poleceń z premią finansową do 5000 zł brutto

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.