Kto szuka:
Gemini Polska Sp. z o.o.
Stanowisko:
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta w Sklepie Zielarskim
Lokalizacja:
Gdańsk
pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Twoje zadania:
- udzielanie kompleksowych informacji na temat dostępnych produktów w sklepie,
- doradztwo Klientom w zakresie wyboru odpowiednich suplementów diety i ziół,
- realizacja sprzedaży produktów oraz promowanie ofert specjalnych,
- obsługa zamówień internetowych, w tym wydawanie paczek,
- monitorowanie dat ważności produktów,
- przygotowanie i organizowanie ekspozycji sklepu.
- utrzymywanie wysokiego standardu estetyki i czystości w sklepie.
- uczestnictwo w szkoleniach dotyczących nowych produktów oraz trendów w branży zielarskiej,
- samodzielne poszerzanie wiedzy na temat ziół, zdrowia oraz suplementów diety.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Twoje doświadczenia i umiejętności:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- mile widziani technicy farmaceutyczni lub osób którzy są pasjonatami zielarstwa i zdrowego trybu życia - warunek konieczny
- znajomość ziół, suplementów diety, dermokosmetyków oraz ich zastosowań,
- podstawowa obsługa komputera (mile widziana obsługa programu Kamsoft)
- umiejętność profesjonalnej obsługi Pacjenta,
- silne umiejętności komunikacyjne,
- zdolności organizacyjne i samodzielność w wykonywaniu zadań,
- umiejętność pracy w zespole.
Firma oferuje:
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa, platforma do nauki języków obcych eTutor, pracę pełną wyzwań i umożliwiającą zdobycie cennego doświadczenia,
- przyjazną atmosferę i wsparcie zgranego zespołu,
- wewnętrzny program Poleceń Pracowniczych.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
© Kasat Sp. z o.o.