Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim
Lokalizacja:
Gdańsk
pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Biegła znajomość języka niemieckiego i angielskiego (min. B2/C1).
- Tytuł licencjata w odpowiedniej dziedzinie.
- Zorganizowany, zorientowany na szczegóły, z silną samomotywacją.
- Skoncentrowany na kliencie, elastyczność w komunikacji i proaktywne rozwiązywanie problemów.
- Doświadczenie w dokumentacji i obsłudze klienta mile widziane.
- Znajomość Salesforce jako atut.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Biegła znajomość języka niemieckiego i angielskiego (min. B2/C1).
- Tytuł licencjata w odpowiedniej dziedzinie.
- Zorganizowany, zorientowany na szczegóły, z silną samomotywacją.
- Skoncentrowany na kliencie, elastyczność w komunikacji i proaktywne rozwiązywanie problemów.
- Doświadczenie w dokumentacji i obsłudze klienta mile widziane.
- Znajomość Salesforce jako atut.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Praca w międzynarodowym środowisku z opieką medyczną, ubezpieczeniem na życie i dodatkowymi beneficjami.
- Szkolenia, wsparcie rozwoju zawodowego, pomoc finansowa w edukacji.
- Pakiet relokacyjny, elastyczne godziny pracy, zdalna praca w zależności od potrzeb.
- Dodatkowy urlop zależny od długości zatrudnienia i w pełni płatne przerwy.
- Nowoczesne biuro, stołówka, miejsca relaksu z grami.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »