PracaOferty pracy ElblągSpecjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży Ubezpieczeń

Kto szuka:

UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

Stanowisko:

Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży Ubezpieczeń

Lokalizacja:

Elbląg

warmińsko-mazurskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Co możesz zyskać pracując z nami?
  • Poziom wynagrodzenia uzależniony od Twoich wyników - to ty decydujesz ile zarobisz (prowizje, premie oraz konkursy sprzedażowe). Im dłużej pracujesz, tym wyższy Twój dochód pasywny. Sprzedaż polis na kolejny rok jest coraz łatwiejsza, a suma twoich prowizji zwiększa się z każdym rokiem,
  • Samodzielną organizację pracy hybrydowej, elastyczne godziny pozwalające łączyć pracę z życiem prywatnym,
  • Szkolenia od podstaw, przygotowujące do nowej roli oraz premia wdrożeniowa w pierwszych dwóch latach współpracy,
  • Wsparcie w osiąganiu jak najwyższych celów sprzedażowych m.in. poprzez otrzymywane kontakty sprzedażowe,
  • Ciągły rozwój dzięki spotkaniom z profesjonalnymi trenerami sprzedaży,
  • Dostęp do pakietu benefitów m.in. ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, prywatna opieka medyczna.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Jakie zadania na Ciebie czekają?
  • Pozyskiwanie klientów oraz budowanie relacji - chcemy dać poczucie, że jesteśmy w stanie pomóc i wyjaśnić zawiłości świata ubezpieczeń, tłumacząc je na prostszy język,
  • Prezentacja oferty - uważnie słuchamy naszych klientów, a następnie dopasowujemy produkty do ich potrzeb. Codziennie tworzymy rozwiązania, które przynoszą bezpieczeństwo,
  • Realizacja celów - wraz z menedżerem ustalasz plany sprzedażowe, które będziesz realizował w określonym czasie. Motywacja i konsekwencja zagrają tu główne skrzypce,
  • Szkolenia - udział w szkoleniach produktowych i kompetencyjnych. Chcemy, by nasza kadra była na bieżąco ze zmianami oraz nowinkami rynku, nad czym pracujemy z naszymi wewnętrznymi trenerami.

Firma oferuje:

Czego potrzebujesz do pełnienia tej roli?
  • Wykształcenie min. średnie,
  • Gotowość do współpracy w oparciu o własną działalność gospodarczą,
  • Umiejętności interpersonalne - komunikacja, zdolność uważnego słuchania, empatia – to klucz do tej roli,
  • Chęć działania - inicjatywa i dążenie do osiągania celów również będą bardzo istotne,
  • Zdolności organizacyjne - jeśli potrafisz rozplanować efektywnie swój dzień oraz zarządzać sobą w czasie, to odnajdziesz się bez problemu.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.