PracaOferty pracy WrocławSpecjalista ds. Wsparcia Technicznego

Kto szuka:

Geotik sp. z o.o.

Stanowisko:

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

Lokalizacja:

Wrocław, ul. Słubicka 18

dolnośląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

  • Wsparcie techniczne klientów biznesowych (telefoniczne, mailowe i bezpośrednie)
  • Analiza usterek i rozwiązywanie problemów technicznych
  • Konfiguracja i aktualizacja urządzeń, kontrola poprawności działania
  • Administracja systemów telematycznych i aktualizacja danych w systemach
  • Współpraca z instalatorami i dostawcami (operatorzy, producenci urządzeń)
  • Testowanie nowych rozwiązań na podstawie dokumentacji

Wymagania stawiane pracownikowi:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta B2B
  • Sumienność i dbałość o szczegóły
  • Praktyczna znajomość MS Office
  • Umiejętność czytania schematów technicznych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (czytanie dokumentacji)
Mile widziane:
  • Znajomość branży telematycznej i konfiguracji urządzeń
  • Doświadczenie z platformami systemowymi i umiejętność lutowania

Firma oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie w dobrze skomunikowanej lokalizacji
  • Możliwość rozwoju i awansu zawodowego
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Szkolenia produktowe i dostęp do nowych technologii
  • Wynagrodzenie podstawowe + premia zależna od wyników
  • Wybór formy współpracy (umowa o pracę lub cywilnoprawna)
  • Benefity po okresie próbnym (opieka medyczna, karta sportowa

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.