PracaOferty pracy WrocławManager ds. obsługi klienta

Kto szuka:

London School of English Wroclaw

Stanowisko:

Manager ds. obsługi klienta

Lokalizacja:

Wrocław, ul. Stalowa 80

dolnośląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Twój zakres obowiązków
  • Profesjonalna obsługa klientów.
  • Doradztwo i wsparcie klientów na najwyższym poziomie.
  • Efektywna sprzedaż produktów i usług firmy.
  • Zarządzanie codziennymi operacjami firmy.
  • Współpraca z dostawcami.
  • Rozwijanie działu korporacyjnego.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Nasze wymagania Idealny kandydat:
  • Posiada doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klienta (mile widziane doświadczenie w zarządzaniu małymi zespołami).
  • Cechuje się doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi i interpersonalnymi.* Sprawnie posługuje się pakietem Microsoft Office oraz systemami CRM.
  • Biegle włada językiem angielskim.
  • Jest graczem zespołowym, ceniącym współpracę i wspieranie innych.
  • Mile widziane osoby z Ukrainy.

Firma oferuje:

To oferujemy
  • Oficjalne zatrudnienie (umowa zlecenie/umowa o pracę) z pakietem socjalnym.
  • Pracę w systemie zmianowym.
  • >Rodzinny i indywidualny dostęp do kursów języka angielskiego.
  • Przyjazną atmosferę pracy w młodym i entuzjastycznym zespole.
Benefity
  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Dofinansowanie nauki języków
    Elastyczny czas pracy zniżki na firmowe produkty i usługikawa / herbata
O nas

Jesteśmy jedną z najlepiej rozwijających się firm edukacyjnych we Wrocławiu, specjalizującą się w nauce języka angielskiegoAktualnie poszukujemy Menadżera ds. sprzedaży i obsługi klienta, który z pasją i zaangażowaniem pomoże nam w dalszym rozwoju, ze szczególnym uwzględnieniem sektora klientów korporacyjnych.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.