eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy BrzegSpecjalista ds. obsługi klienta - praca zdalna

Kto szuka:

ipracujzdalnie.pl

Stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta - praca zdalna

Lokalizacja:

Brzeg

dolnośląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta.

Twoje zadania:

  • Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowanych aplikacji.
  • Udzielanie klientom informacji o zamówieniach, dokonywanie ich modyfikacji oraz wsparcie w zakresie obsługi oferty produktowej.
  • Aktywna sprzedaż i dosprzedaż usług oraz produktów.
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i rozwiązywanie zapytań w pierwszym kontakcie.
  • Wykorzystywanie dostępnych narzędzi CRM (Outlook, Salesforce) do komunikacji i zarządzania danymi klientów.
  • Zwiększanie obrotów firmy poprzez identyfikację okazji sprzedażowych.
  • Monitorowanie i zgłaszanie nieprawidłowości w procesie obsługi klienta.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę z możliwością długoterminowej współpracy.
  • Pracę zdalną z możliwością wykonywania obowiązków z dowolnego miejsca.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i wyników.
  • Możliwość rozwoju poprzez szkolenia wdrożeniowe oraz wsparcie w zakresie rozwijania kompetencji sprzedażowych i obsługi klienta.
  • Przyjazne środowisko pracy, w którym możesz liczyć na wsparcie zespołu i przełożonych.
  • Nowoczesne narzędzia pracy, w tym dostęp do profesjonalnych systemów i aplikacji wspierających efektywność.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania:

  • Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności.
  • Doświadczenie w dziale obsługi klienta lub sprzedaży.
  • Znajomość zasad gramatyki i ortografii języka polskiego.
  • Umiejętności sprzedażowe i nastawienie pro-klienckie.
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
  • Umiejętność pracy z systemami CRM oraz aplikacjami do obsługi klienta.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-12-06

do końca oferty: 15 dni

pracodawca: ipracujzdalnie.pl

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Praca w branży prawniczej to dziś nie tylko znajomość paragrafów i kodeksów. Cenione są także dodatkowe kompetencje - technologiczne i biznesowe. Tacy eksperci mogą liczyć na naprawdę wysokie wynagrodzenia. Z danych Manpower wynika, że ...

Do czerwca 2026 r. Polska musi wprowadzić przepisy o jawności i równości wynagrodzeń, m.in. wprowadzające obowiązek publikacji widełek wynagrodzeń w ogłoszeniach o pracy. Obecnie można je znaleźć w ok. 30 proc. ofert, podczas gdy dla ...

W 2025 roku programiści przestają być wyłącznie twórcami kodu - ich rola ewoluuje w kierunku technologicznych partnerów biznesu, wspierających transformację cyfrową i wdrażanie rozwiązań z obszaru sztucznej inteligencji. Rynek IT ...

Wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw w Polsce wzrosły w ciągu roku o 8,2%, osiągając we wrześniu 2025 r. średnio 8750 zł brutto, ale jednocześnie wyraźnie rosną różnice między poszczególnymi branżami. Największe podwyżki ...

Coraz więcej studentów w Polsce łączy naukę z pracą, szukając stabilnego źródła dochodów na pokrycie rosnących kosztów utrzymania. Najnowsze analizy rynku pracy przeprowadzone przez Grupę Progres wskazują, że średnie roczne ...