Przepraszamy!
Ogłoszenie na stanowisku:
Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)
wygasło z dniem 2022-08-31
Ta propozycja była złożona przez PEKAES Sp. z o.o.
Możliwe przyczyny wygaśnięcia ogłoszenia to:
- propozycja złożona przez pracodawcę została usunięta z naszej bazy
- rekruter zakończył proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość osób
- ogłoszeniodawca zmodyfikował treść ogłoszenia i jest ono dostępne pod innym adresem WWW
- dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
- błędny adres WWW ogłoszenia
Jeżeli poszukujesz pracy w branży Informatyka / Telekomunikacja, zajrzyj tutaj: Praca Informatyka / Telekomunikacja
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia), zajrzyj tutaj: Praca Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Błonie, zajrzyj tutaj: Praca Błonie
Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.
Inne propozycje, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:
- Senior .NET Developer for financial domain
- CI Technical Consultant – System Administrator
- E-Commerce Logistic Specialist
- IT Tech Support Engineer with French
- Senior Calypso Developer
- Tech Solutions Specialist with Hungarian
- Programista PHP (m/k)
- DLP Engineer
- Members Support Agent with Danish / French / Dutch
- Web Scraping R&D Developer