PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści. › Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Mon, 10 Aug 2020 22:21:17 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
    From: s...@g...com

    http://www.krs-online.com.pl/?p=6&look=Green+Stream
> [...]
    > power jobs GmbH,
    > work factory GmbH,
    > Star Personal GmbH,
    > ideal jobs GmbH,
    >
    > Te firmy znajduja się prawie wszystkie pod tymi samymi adresami,
    > w większości mają te same numery telefonów (niektóre różnią dwie ostatnie cyfry).
    > Do sprawdzenia dla wszystkich, linki poniżej to kontakty, telefony i ADRESY !!! (te
    same).
    > Nie sugerujcie się przypadkiem różnymi osobami wystawianymi jako "Geschäftsführer",
    > w danej lokacji. To przecież naturalne że głowny "lodziarz" nie może być w 10

    tml
    > http://peoplecheck.de/handelsregister/NW-HRB_74848-7
    70558
> [...]
    się z firmą
    > WS Finance z Zabrza, która jest (albo była) świadomym (bądź nie) NAGANIACZEM
    nieświadomych
    > niczego pracowników z Polski. Sprzedaje ich prosto w łapy "lodziarza" Podszusa i
    jego najemników.
    > Jednego z nich, Darka W. nawet podpytywałem czy nie ma kaca moralnego pracując dla
    tego gnoja.
    > Zero odzewu, zero współpracy, zero informacji, zero pomocy.
    >
    > O tym że moje opinie nie są odosobnione można się przekonać czytając opisy innych
    8,Ralf_Podszus_niemiecki_specjalista_od_wyzysku.html
    > http://forum.gazeta.pl/forum/w,115,136146555,1486588
    91,Power_Jobs_Koln_Oszusci.html
    > http://forum.oszukany.pl/viewtopic.php?p=35685&sid=2
    4849704689b65ce0d3b5dcb8fe99a67
    > http://forum.oszukany.pl/viewtopic.php?f=1&t=8815&si
    d=d98fe39ce49a710350a4d77d61a6fd07
    > http://www.dodajoszusta.com/historia/4067-oszusci/
    > http://forum.o2.pl/temat.php?id_p=6814881&start=60
    > Linków tych było do niedawna całe mnóstwo, głównie na polskich portalach i na
    niemieckich serwerach.
    > Ale jak widać "oszust Podszus" zmusił jakoś adminów tych serwerów do usunięcia
    "nieładnych" wpisów.
    > Mam na myśli niemieckie portale gdzie kontaktowali się Polacy pracujący w
    Niemczech.
    > http://forum.mypolacy.de/ i http://www.e-niemcy.de/ .
    >
    > Do admina/moderatora:
    > Dane tu podane są ogólnie dostępne dla każdego potrafiącego googlać, tak więc nie
    ma potrzeby
    > wycinać/kasować czegokolwiek. Jedyną osobą która może mieć pretensje jest pan Darek
    W. , ale jak
    > widać jego nazwisko podałem zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Ci ci go
    znają to wiedzą.

    > --
    > Y.Q.
    >
    > P.S.
    > Podpisuję się w ten sposób z wiadomych względów. Ktoś kto bardzo chce znaleźć mój
    adres mailowy,
    > znajdzie go pod warunkiem, że potrafi posługiwać się wyszukiwarką i logiką.

    Witam.
    szukam pomocy ,należą mi się pieniądze od P. Izabeli B.za pracę w czerwcu i lipcu