eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaWynagrodzeniaZarobki w PR i marketingu w 2014 roku › Tabela 2. Wynagrodzenia w działach PR i marketingu w firmach o różnej wielkości zatrudnienia

Zarobki w PR i marketingu w 2014 roku

2015-08-02 00:23

Na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat znacząco wzrosła rola działów public relations oraz marketingu w funkcjonowaniu organizacji. Na popularności zyskały również związane z tymi działami terminy: kreowanie wizerunku firmy, dbanie o relacje z klientami itp. Powstały też nowe stanowiska pracy, na których pracownicy ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Tabela 2. Wynagrodzenia w działach PR i marketingu w firmach o różnej wielkości zatrudnienia Biorąc pod uwagę kryterium wielkości firmy, wynagrodzenia wzrastały wraz ze wzrostem wielkości zatrudnienia.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć urząd pracy.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: