Znajdź oferty pracy
Praca office manager
Kierownik biura (ang. Office Manager) to osoba, która całościowo organizuje, koordynuje i zarządza pracą biura. Stanowisko to występuje w przedsiębiorstwach, instytucjach, urzędach, stowarzyszeniach, organizacjach różnych typów i wielkości. Do zadań kierownika biura należy sporządzanie procedur w zakresie czynności biurowych oraz wewnętrznych regulaminów, zarządzeń i instrukcji. Kierownik nadzoruje przepływ korespondencji i archiwizację dokumentów. Odpowiada też za prawidłowy obieg dokumentów oraz za sprawny przepływ informacji. Planuje i nadzoruje zaopatrzenie w materiały biurowe, wyposażenie i urządzenia biurowe. Planuje i kontroluje koszty w zakresie działalności administracyjno-biurowej. Zarządza pracą podległych mu pracowników.
Dostępne oferty pracy:
-
Office Manager
8 ofert, 8 regionów ▼2024-04-17 NES Global Talent
obserwuj ofertę miejsce pracy: Kraków , Szczecin , Gdańsk , Poznań , Łódź , Wrocław , Warszawa , Bydgoszcz
oferta w kategorii: Administracja biurowa
Obowiązki: Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizacja dokumentów, tworzenie i projektowanie umów, kontraktów itd., weryfikacja zgodności formalnej i organizacyjnej dokumentów) Nadzór nad obiegiem dokumentów w przedsiębiors...
-
Office Manager
2024-04-16 HAYS
obserwuj ofertę miejsce pracy: Kraków
oferta w kategorii: Administracja biurowa
Office Manager Kraków NR REF.: 1185287 Zakres obowiązków: Planowanie spotkań i terminów w biurze Organizacja układu biura oraz zamawianie materiałów biurowych i sprzętu Utrzymywanie stanu biura i organizowanie niezbędnych napraw Współprac...