Opis stanowiska pracy
Payroll Team Leader with Danish and English
Poznan
NR REF.: 1184547
We’re looking for a Payroll Team Leader with Danish and English for our client – a well-known brand with an office located in Poznań.
Responsibilities:
- Ensure efficient and qualitative personal administration/payroll service delivery in line with the global procedures and local legal requirements.
- Supervise monthly and year-end payroll activities.
- Support the team, acting as first point of contact and resolving escalations.
- Participating in recruitment of new team members.
- Taking an active role in coaching and developing team knowledge; coordinating training.
Qualifications and skills:
- Strong knowledge of HR/Payroll environment (with min. 3 years of experience).
- Fluency in English and Danish.
- Knowledge of SAP, ServiceNow, SuccessFactors.
- Experience in people management – nice to have.
- Experience in transition of processes, migration.
- Good knowledge of Microsoft Office Package – especially Excel.
- Service-oriented and customer-focused background.
Benefits:
- Hybrid working model.
- Free underground parking with electric charger and bicycle parking.
- Stable employment (employment contract).
- Flexible working hours (we start work between 7 and 10 a.m.).
- The annual appreciation bonus is dependent on performance in the relevant fiscal year.
- Cafeteria system.
- Private medical care for employees and their families.
- Well-being support – Edenred pre-paid lunch card, Employee Support Program – support in difficult life situations.
- Personal accident insurance and pension plan.
- Jubilee awards, gifts, and special events.
- Additional 4-week paternity leave.
- Co-financing of language courses.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 05/05/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa