Przepraszamy!
Ogłoszenie na stanowisku:
Specjalista ds. technicznego wsparcia aplikacji
wygasło z dniem 2019-04-19
Ta propozycja była złożona przez BlueSoft Sp. z o.o.
Możliwe przyczyny wygaśnięcia ogłoszenia to:
- oferta zamieszczona przez pracodawcę została usunięta z naszej bazy
- zleceniodawca zakończył proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość CV
- zleceniodawca zmodyfikował treść zlecenia i jest ono dostępne pod innym adresem WWW
- dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
- nieprawidłowy adres url ogłoszenia
Jeżeli poszukujesz pracy w branży Informatyka / Telekomunikacja, zajrzyj tutaj: Praca Informatyka / Telekomunikacja
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Specjalista ds. technicznego wsparcia aplikacji, zajrzyj tutaj: Praca Specjalista ds. technicznego wsparcia aplikacji
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Warszawa, zajrzyj tutaj: Praca Warszawa
Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.
Inne propozycje, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:
- ELEKTRONIK - MONTER
- Embedded Software Engineer
- IT Helpdesk
- Ekspert ds. Rozwoju Otwartej Bankowości
- IT Project Manager - branża Retail
- Project Management Office (PMO)
- JUNIOR DEVELOPER (SALESFORCE)
- (Młodszy) Programista C#/SQL
- ELEKTORMONTER
- Test Engineer