Kto szuka:
Gi Group Poland S.A.
Stanowisko:
Specjalista ds. obsługi Klienta (wsparcie techniczne HVAC)
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Zakres obowiązków:
- telefoniczna i mailowa pomoc instalatorom przy uruchamianiu pomp ciepła i klimatyzacji
- telefoniczna i mailowa pomoc inwestorom przy problemach związanych z PC i AC
- zdalna ocena zgłoszeń usterek
- wysyłka proform do inwestorów
- wyszukiwanie ekip serwisowych do współpracy
- wyszukanie i zakup części na rynku (jeżeli niedostępne z magazynu)
- telefoniczne wsparcie podczas interwencji serwisu
- rozliczenie APS z wykonanej usługi, ocena prawidłowości wykonania i kompletności załączników
Wymagania:
-doświadczenie serwisowe związane z PC i AC
-wykształcenie techniczne: elektronik, elektryk itp.
-umiejętność czytania schematów elektrycznych
-znajomość języka angielskiego w czytaniu i rozumieniu instrukcji, dokumentacji (min.B2)
Oferujemy:
-umowę o pracę bezpośrednio z naszym Klientem
-atrakcyjne wynagrodzenie!
-pakiet benefitów
-możliwość zdobycia cennego doświadczenia i pracę w dobrej atmosferze
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
© Kasat Sp. z o.o.