eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawa › Specjalista ds. obsługi klienta

Przepraszamy!

Ogłoszenie na stanowisku:

Specjalista ds. obsługi klienta


wygasło z dniem 2020-04-28


Ta propozycja była złożona przez Logart


Możliwe przyczyny wygaśnięcia ogłoszenia to:

  • oferta złożona przez pracodawcę została usunięta z serwisu praca.egospodarka.pl
  • ogłoszeniodawca zakończył proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość zgłoszeń
  • zleceniodawca zmodyfikował treść zlecenia i jest ono dostępne pod innym adresem url
  • dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
  • niewłaściwy adres url ogłoszenia

Jeżeli poszukujesz pracy w branży Obsługa klienta / Call center, zajrzyj tutaj: Praca Obsługa klienta / Call center
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta, zajrzyj tutaj: Praca Specjalista ds. obsługi klienta
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Warszawa, zajrzyj tutaj: Praca Warszawa
Jeżeli chcesz zawęzić poszukiwanie pracy do ofert związanych z określonym stanowiskiem oraz miastem, zajrzyj tutaj: Specjalista ds. obsługi klienta Warszawa

Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.


Inne propozycje, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:

  • Manager Demand Planning / Freelance / Brussels / Start ASAP
  • Operator II Pharmaceuticals | 24/7 shift | Noord-Holland
  • Sales & Operations Planning Manager
  • Multiple Supply Chain Planners roles
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta w branży ubezpieczeń
  • Customer Service Specialist with French
  • TECHNICAL SUPPORT SPECIALIST WITH GERMAN
  • Pierwsza praca z j.angielskim
  • Logistic Claims Specialist - bez doświadczenia
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta - rekrutacja online

Znajdź oferty pracy


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Praca - wiadomości i porady

  • Luka płacowa: od 15 listopada kobiety bez wynagrodzenia

    Luka płacowa: od 15 listopada kobiety bez wynagrodzenia

    O dysproporcjach występujących pomiędzy zarobkami kobiet i mężczyzn jest ciągle głośno i nie ma w tym nic zaskakującego, skoro problem luki płacowej od lat nie traci na aktualności. Dobitnym tego potwierdzeniem są chociażby doniesienia ...

  • Zmiany w prawie pracy kluczowe dla pracowników

    Zmiany w prawie pracy kluczowe dla pracowników

    Dyrektywa, która weszła w życie 26 kwietnia br. implikuje szereg zmian w prawie pracy, kluczowych z punktu widzenia pracowników - dotyczących m.in. godzenia obowiązków zawodowych i rodzinnych oraz przejrzystych i przewidywalnych warunków ...

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...

  • Praca w IT: jakie zarobki programisty w III kw. 2023?

    Praca w IT: jakie zarobki programisty w III kw. 2023?

    Pojawiły się najnowsze doniesienia o zarobkach, na które pracownicy IT mogli liczyć w minionym kwartale. Opracowanie zwraca również uwagę na dość ciekawe zjawisko, jakim jest wzrost liczby pracodawców oferujących pracę w IT, wskazując ...

  • GUS: średnia krajowa w IV 2023 wyższa o 12,1% r/r

    GUS: średnia krajowa w IV 2023 wyższa o 12,1% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w kwietniu 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 12,1% wyższe r/r i wyniosło 7430,65 zł brutto. Względem marca 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było niższe o ...