eGospodarka.pl

PracaOferty pracy Warszawa › Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej

Kto szuka:

HAYS Sales & Marketing

Stanowisko:

Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej
Warszawa
NR REF.: 1117234


Twoja następna firma
Nasz Klient to sieć handlowa (branża retail) o rozpoznawalnej marce i wysokich standardach operacyjnych.

Twoje następne stanowisko
Zakres zadań Specjalisty ds. Komunikacji Wewnętrznej to:
· realizacja strategii komunikacji wewnętrznej firmy,
· przygotowywanie i publikowanie materiałów informacyjnych dla pracowników w wewnętrznych kanałach komunikacji (intranet, newsletter, biuletyn firmowy),
· pozyskiwanie materiałów do publikacji,
· projektowanie ulotek, plakatów i innych materiałów przy wsparciu grafika,
· budowanie i utrzymywanie relacji z klientami wewnętrznymi,
· pomoc w organizacji eventów wewnątrzfirmowych,
· współpraca z zewnętrznymi partnerami.


Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Od Kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego (preferowane kierunki związane z komunikacją, public relations lub dziennikarstwem), minimum rocznego doświadczenia we współtworzeniu komunikacji wewnętrznej oraz projektów employer brandingowych w dużej organizacji, „lekkiego pióra” oraz umiejętności dostosowania przekazu do odbiorcy.
Idealny Kandydat/ Kandydatka musi posiadać bardzo dobre, praktyczne umiejętności posługiwania się pakietem MS Office, doświadczenie w obsłudze programów graficznych będzie dodatkowym atutem oraz cechować się otwartością na ludzi i nowe wyzwania i mieć łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowania pozytywnych relacji. Ponadto na tym stanowisku oczekiwane jest zaangażowanie, rozumienie i reagowanie na potrzeby wewnętrznych partnerów biznesowych, gotowość do pracy w różnorodnym, dynamicznym środowisku, w dużej organizacji o rozbudowanej strukturze oraz wysoka kultura osobista, etyczna postawa i profesjonalizm.


Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje ciekawą, pełną wyzwań pracę w dużej i rozpoznawalnej organizacji będącej liderem w swojej branży, stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pakiet benefitów pozapłacowych (konkurencyjna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie), pracę w zgranym zespole nastawionym na współpracę i realizację wspólnych, ciekawych projektów oraz możliwości rozwoju w różnorodnej i stale rozwijającej się organizacji.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2019-01-21

do końca oferty: 58 dni

pracodawca: HAYS Sales & Marketing

branże: Marketing / Reklama / PR

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

  • Wynagrodzenia członków zarządu w 2017 roku

    Wynagrodzenia członków zarządu w 2017 roku

    W tegorocznej edycji raportu „Wynagrodzenia członków zarządów w 2017 roku” przeanalizowaliśmy wynagrodzenia 976 osób z 377 spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Mediana wynagrodzeń członków zarządów w ...

  • Zmiana pracy: jak odejść z klasą?

    Zmiana pracy: jak odejść z klasą?

    Czasy, w których pracownik wiązał się z pracodawcą na czas całej swojej kariery zawodowej, odeszły do lamusa. Dziś zmiana pracy jest zjawiskiem nie tylko częstym, ale wręcz pewnego rodzaju normą. Przyjęcie nowej oferty nie powinno jednak ...

  • Wysoka temperatura w pracy. Jakie obowiązki pracodawcy?

    Wysoka temperatura w pracy. Jakie obowiązki pracodawcy?

    Wraz z pnącą się w górę temperaturą zwiększają się obowiązki pracodawcy wobec załogi. Szef jest m.in. zobowiązany do zapewnienia pracownikom napojów i nakrycia głowy, jeżeli są oni narażeni na działanie promieni słonecznych ...

  • Pracoholizm, czyli jak wypoczywać po pracy

    Pracoholizm, czyli jak wypoczywać po pracy

    Coraz częściej w różnego typu mediach wymienia się określenie "pracoholizm". Z jednej strony menadżerowie przyznają, że idealny pracownik powinien być w pełni dostępny, skrajnie oddany pracy, gotowy do poświęcenia swojego życia ...

  • Zakaz konkurencji po ustaniu stosunku pracy. Co warto wiedzieć?

    Zakaz konkurencji po ustaniu stosunku pracy. Co warto wiedzieć?

    Przyszłość i rozwój przedsiębiorstw zależy między innymi od zatrudnianych przez nie pracowników, którzy mogą zdecydować o osiągnięciu przewagi nad konkurencją. Rywalizacja o pracowników, w szczególności o specjalistów, nasila się ...