Przepraszamy!
Ogłoszenie na stanowisku:
Specjalista ds. jakości i monitoringu rozmów
wygasło z dniem 2020-07-21
Ta propozycja była złożona przez Contact Center Sp. z o.o.
Możliwe przyczyny wygaśnięcia oferty to:
- oferta zamieszczona przez pracodawcę została usunięta z naszych zasobów
- zleceniodawca zakończył proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość pracowników
- firma zmodyfikowała treść zlecenia i jest ono dostępne pod innym adresem WWW
- dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
- błędny adres WWW ogłoszenia
Jeżeli poszukujesz pracy w branży Sprzedaż, zajrzyj tutaj: Praca Sprzedaż
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Specjalista ds. jakości i monitoringu rozmów, zajrzyj tutaj: Praca Specjalista ds. jakości i monitoringu rozmów
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Warszawa, zajrzyj tutaj: Praca Warszawa
Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.
Inne ogłoszenia, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:
- KASJER/ SPRZEDAWCA
- Referent ds. zakupów
- PIZZER
- Export Manager - rekrutacja online
- Doradca Klienta
- Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia użytkowników (język francuski)
- Account Development Manager
- Account Manager BELUX
- Doradca Klienta Biznesowego z językiem niemieckim [rekrutacja online]
- HANDLOWIEC/DOSTAWCA