Przepraszamy!
Ogłoszenie na stanowisku:
Ekspert ds. Obsługi Klienta w Dziale Reklamacji i Jakości Operacyjnej
wygasło z dniem 2019-10-18
Ta propozycja była złożona przez Nationale-Nederlanden
Możliwe przyczyny wygaśnięcia oferty to:
- propozycja zamieszczona przez pracodawcę została usunięta z serwisu praca.egospodarka.pl
- rekruter zakończył proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość osób
- firma zmodyfikowała treść zlecenia i jest ono dostępne pod innym adresem WWW
- dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
- błędny adres url ogłoszenia
Jeżeli poszukujesz pracy w branży Bankowość / Leasing, zajrzyj tutaj: Praca Bankowość / Leasing
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Ekspert ds. Obsługi Klienta w Dziale Reklamacji i Jakości Operacyjnej, zajrzyj tutaj: Praca Ekspert ds. Obsługi Klienta w Dziale Reklamacji i Jakości Operacyjnej
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Warszawa, zajrzyj tutaj: Praca Warszawa
Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.
Inne propozycje, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:
- Monter wentylacji
- Poszukujemy pracowników działu WĘDLINY w hipermarkecie.
- Kierownik Zakładu Produkcji Stolarki Drewnianej
- Quality Manager for Polish Plant
- Specjalista ds. kontroli jakości
- Praca z językami obcymi – zabookuj swoje miejsce na październik!
- Technik surowcowo - piecowy
- Specjalista ds. Analiz Kredytowych
- Doradca Klienta
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta