eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawa › Ekspert ds. Obsługi Klienta w Dziale Reklamacji i Jakości Operacyjnej

Przepraszamy!

Ogłoszenie na stanowisku:

Ekspert ds. Obsługi Klienta w Dziale Reklamacji i Jakości Operacyjnej


wygasło z dniem 2019-10-18


Ta propozycja była złożona przez Nationale-Nederlanden


Możliwe przyczyny wygaśnięcia oferty to:

  • propozycja zamieszczona przez pracodawcę została usunięta z serwisu praca.egospodarka.pl
  • rekruter zakończył proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość osób
  • firma zmodyfikowała treść zlecenia i jest ono dostępne pod innym adresem WWW
  • dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
  • błędny adres url ogłoszenia

Jeżeli poszukujesz pracy w branży Bankowość / Leasing, zajrzyj tutaj: Praca Bankowość / Leasing
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Ekspert ds. Obsługi Klienta w Dziale Reklamacji i Jakości Operacyjnej, zajrzyj tutaj: Praca Ekspert ds. Obsługi Klienta w Dziale Reklamacji i Jakości Operacyjnej
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Warszawa, zajrzyj tutaj: Praca Warszawa

Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.


Inne propozycje, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:

  • Monter wentylacji
  • Poszukujemy pracowników działu WĘDLINY w hipermarkecie.
  • Kierownik Zakładu Produkcji Stolarki Drewnianej
  • Quality Manager for Polish Plant
  • Specjalista ds. kontroli jakości
  • Praca z językami obcymi – zabookuj swoje miejsce na październik!
  • Technik surowcowo - piecowy
  • Specjalista ds. Analiz Kredytowych
  • Doradca Klienta
  • Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

Znajdź oferty pracy


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Praca - wiadomości i porady