eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawa › Administrative Assistant in Budget and Finance Department

Przepraszamy!

Ogłoszenie na stanowisku:

Administrative Assistant in Budget and Finance Department


wygasło z dniem 2020-02-23


Ta propozycja była złożona przez Staff Partners


Możliwe przyczyny wygaśnięcia oferty to:

  • oferta złożona przez pracodawcę została usunięta z naszych zasobów
  • zleceniodawca zakończył proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość zgłoszeń
  • firma zmodyfikowała treść ogłoszenia i jest ono dostępne pod innym adresem WWW
  • dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
  • błędny adres WWW ogłoszenia

Jeżeli poszukujesz pracy w branży Administracja biurowa, zajrzyj tutaj: Praca Administracja biurowa
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Administrative Assistant in Budget and Finance Department, zajrzyj tutaj: Praca Administrative Assistant in Budget and Finance Department
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Warszawa, zajrzyj tutaj: Praca Warszawa

Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.


Inne ogłoszenia, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:

  • Koordynator do spraw montażów
  • Pomocnik Operatora Maszyn i Urządzeń
  • Inspektor Nadzoru - Kosztorysant
  • Specjalista ds. utrzymania baz danych
  • Pierwsza praca z językiem rosyjskim
  • Analityk procesów rozliczeniowo - finansowych
  • Specjalista ds. administracyjno-prawnych
  • Mechanik lokomotyw spalinowych
  • Specjalista ds. Sprzedaży
  • Młodszy Operator Sprzętu Magazynowego

Znajdź oferty pracy


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Praca - wiadomości i porady

  • Jak przygotować się do trudnej rozmowy w pracy i nie tylko?

    Jak przygotować się do trudnej rozmowy w pracy i nie tylko?

    Trudne i emocjonalnie wymagające rozmowy są elementem codzienności każdego człowieka, spotykamy się z nimi zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Chociaż zwykle uznawane za niewygodne, to najczęściej spełniają kluczową funkcję w ...

  • 7 błędów popełnianych na Linkedin. Czy też je robisz?

    7 błędów popełnianych na Linkedin. Czy też je robisz?

    Prowadzenie profilu na LinkedIn może być kluczowe dla sukcesu zawodowego managerów, jednak wiele z nich popełnia błędy, które mogą ograniczyć ich efektywność i wpływ na platformie. Oto kilka najczęstszych z nich.

  • Zmiany w prawie pracy kluczowe dla pracowników

    Zmiany w prawie pracy kluczowe dla pracowników

    Dyrektywa, która weszła w życie 26 kwietnia br. implikuje szereg zmian w prawie pracy, kluczowych z punktu widzenia pracowników - dotyczących m.in. godzenia obowiązków zawodowych i rodzinnych oraz przejrzystych i przewidywalnych warunków ...

  • Prywatne ubezpieczenie zdrowotne: jaki ma sens?

    Prywatne ubezpieczenie zdrowotne: jaki ma sens?

    Z pensji pracownika zatrudnionego w ramach umowy o pracę co miesiąc pobierana jest składka zdrowotna, której minimalna wysokość to nieco ponad 314 zł. Tyle samo możemy miesięcznie zapłacić za prywatne ubezpieczenie zdrowotne. Czy jest to ...

  • Współpraca z freelancerem. Rozliczanie umów o dzieło i zlecenia w pracy zdalnej

    Współpraca z freelancerem. Rozliczanie umów o dzieło i zlecenia w pracy zdalnej

    Zanim przedsiębiorca zdecyduje się na współpracę z freelancerem, który nie posiada własnej działalności gospodarczej, powinien poznać dostępne modele rozliczeń oraz formy zabezpieczające transakcje, a więc zaliczkę i zadatek. W ten ...