eGospodarka.pl

PracaOferty pracy Szczecin › Specjalista ds. sprzedaży i wdrożenia nowej marki

Kto szuka:

Adecco Poland Sp. z o.o.

Stanowisko:

Specjalista ds. sprzedaży i wdrożenia nowej marki

Lokalizacja:

Szczecin

zachodniopomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Co będziesz robić?

• Aktywnie pozyskiwać oraz nawiązywać relację z Klientem
• Pokazywać Klientowi benefity z użytkowania innowacyjnego produktu poprzez skuteczne badanie potrzeb klienta
• Prowadzić sprzedaż urządzeń oraz opiekę posprzedażowa.
• Brać udział i organizować wydarzenia związane promowaniem produktu
• Realizować założone cele sprzedażowe.


Szukamy Ciebie jeżeli:

• Dobrze się czujesz w pozyskiwaniu klienta i masz w tym doświadczenie
• Jesteś dobry w słuchaniu. Komunikujesz się skutecznie. Swobodnie czujesz się wśród ludzi, których nie znasz.
• Znasz swoje możliwości, ambitnie stawiasz swoje cele.
• Wiesz jak skutecznie planować swoje działania.
• Masz naturalne zainteresowanie innymi ludźmi. Jesteś energiczny i masz naturalny talent do swobodnej rozmowy.
• Lubisz pracę w ruchu


Co oferujemy?

• Naturalnie zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z agencją Adecco
• Masz czym pracować: samochód służbowy (lub ekwiwalent pieniężny), telefon, tablet
• Wynagrodzenie: część stała i prowizja
• Pracę charakteryzującą się dużą dynamiką w sprzyjającym i otwartym otoczeniu kolegów i koleżanek
• Basen, fitness, szachy - bardzo proszę :oferujemy atrakcyjny pakiet świadczeń.



Numer referencyjny: PMI/AR/02/2018

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2018-02-23

do końca oferty: 49 dni

pracodawca: Adecco Poland Sp. z o.o.

branże: Sprzedaż

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

REKLAMA

Praca - wiadomości i porady

  • 5 sposobów na to, by nieświadomie nie ulec perswazji

    5 sposobów na to, by nieświadomie nie ulec perswazji

    Perswazja jest wszędzie. W tak kategorycznym stwierdzeniu nie ma zbyt wiele przesady. Wprawdzie nie zawsze zdajemy sobie z tego sprawę, ale osoby biegle władające sztuką przekonywania kogoś do własnych racji towarzyszą nam niemal na każdym ...

  • Techniczne aspekty CV w IT

    Techniczne aspekty CV w IT

    Wprawdzie pozycja specjalistów od IT jest dziś bardzo silna, ale nie oznacza to jednocześnie, że mogą oni osiąść na laurach. O najlepsze oferty pracy ciągle trzeba konkurować, a narzędziem w tej rywalizacji jest m.in. dobrze napisany ...

  • Jak zwiększyć efektywność pracy i osiągnąć sukces zawodowy?

    Jak zwiększyć efektywność pracy i osiągnąć sukces zawodowy?

    Niekończące się listy zadań do wykonania, coraz krótsze deadline'y oraz wszechobecny ASAP. Tak wygląda życie zawodowe wielu Polaków. W wielu przypadkach taki styl pracy negatywnie przekłada się na wydajność, ma opłakane skutki dla ...

  • Jak napisać CV dla branży kreatywnej

    Jak napisać CV dla branży kreatywnej

    O tym, że CV stanowi swoistego rodzaju wizytówkę kandydata, nie trzeba przekonywać już chyba nikogo. To właśnie dobrze dopracowany dokument decyduje najczęściej o zaproszeniu na rozmowę o pracę. Nie inaczej jest w branży kreatywnej ...

  • 5 ignorowanych cech dobrego lidera

    5 ignorowanych cech dobrego lidera

    Umiejętność budowania autorytetu, wytrwałość w osiąganiu celów, świetna organizacja pracy. To tylko niektóre cechy, po których pracodawcy są w stanie rozpoznać w gronie swoich pracowników prawdziwych przywódców. Często jednak dobry ...

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.