eGospodarka.pl

PracaOferty pracy Katowice › Doradca Klienta - Obsługa w języku ukraińskim

Kto szuka:

Getin Noble Bank S.A.

Stanowisko:

Doradca Klienta - Obsługa w języku ukraińskim

Numer referencyjny:

P/UKRDKL/01/19/Nazwa miasta

Lokalizacja:

Katowice, Sosnowiec, Racibórz

śląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

 

Pracując u nas będziesz odpowiedzialny za:
  • profesjonalne, zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów bankowości detalicznej przy jednoczesnej obsłudze operacyjnej Klientów,
  • pozyskiwanie i budowanie długotrwałych relacji z Klientami,
  • dbałość o standardy obsługi klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku,
  • zarządzanie przypisanym portfelem Klientów.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Oczekujemy od Ciebie:
  • biegłej znajomości języka ukraińskiego/ języka rosyjskiego
  • bardzo dobrej znajomości języka polskiego (poziom swobodnej komunikacji),
  • mile widziane doświadczenia w pracy związanej ze sprzedażą lub obsługą klienta,
  • minimum średniego wykształcenia,
  • praktycznej znajomości pakietu Microsoft Office,
  • dobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
  • umiejętności szybkiego uczenia się i chęci rozwoju w branży finansowej,
  • umiejętności budowania relacji,
  • pozytywnego nastawienia oraz otwartości na przyswajanie nowej wiedzy.

Jeśli Twój profil zawodowy różni się od naszych oczekiwań, a mimo wszystko jesteś ukierunkowany na rozwój w strukturach Getin Noble Banku złóż swoją aplikację, a my w odniesieniu do aktualnych procesów rekrutacyjnych, indywidualnie rozpatrzymy Twoją Kandydaturę.

 

Dołącz do nas, a tak jak wszyscy nasi pracownicy otrzymasz:
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • wynagrodzenie podstawowe + system premiowy,
  • benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego,
  • samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność,
  • pracę w  energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem,
  • pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce.

Firma oferuje:

         

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2019-01-13

do końca oferty: 18 dni

pracodawca: Getin Noble Bank S.A.

branże: Bankowość / Leasing
Inne / Pozostałe

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

  • Płaca minimalna w krajach Unii Europejskiej

    Płaca minimalna w krajach Unii Europejskiej

    W 2018 roku w 22 spośród 28 państw Unii Europejskiej obowiązują regulacje dotyczące płacy minimalnej. Większość krajów wspólnoty obrało politykę systematycznego wzrostu wynagrodzenia minimalnego, zwiększając tym samym jego udział w ...

  • Zarobki Polaków za granicą to średnio 7705 zł

    Zarobki Polaków za granicą to średnio 7705 zł

    Jak prezentują się zarobki Polaków pracujących za granicą? Z danych przedstawionych przez rankomat.pl wynika, że zatrudnieni na terenie Unii Europejskiej pracownicy z Polski zarabiają coraz więcej. W minionym roku ich przeciętne ...

  • Opieka nad dzieckiem, czyli o 2 dniach zwolnienia od pracy

    Opieka nad dzieckiem, czyli o 2 dniach zwolnienia od pracy

    Choroba opiekunki czy nagły wyjazd partnera, który miał przejąć opiekę nad dzieckiem, to tylko niektóre z sytuacji, kiedy pracująca mama musi na cito zorganizować sobie wolny czas. W takim przypadku powinna pamiętać, że obowiązujące w ...

  • Wynagrodzenia. 7 czynników, które pomogą kobietom zarabiać więcej

    Wynagrodzenia. 7 czynników, które pomogą kobietom zarabiać więcej

    Wykształcenie zgodne z zapotrzebowaniem rynku i cyfrowe umiejętności – to czynniki, które sprzyjają podwyższeniu płac kobiet. Podwyżkom sprzyja także równościowa polityka płacowa firm.

  • Wyzwania pracownika contact i call center

    Wyzwania pracownika contact i call center

    Jak powinien być pracownik zatrudniony w telefonicznej obsłudze klienta? Z badania, które Ipsos zrealizował dla firmy Wonga wynika, że w cenie jest przede wszystkim konsekwencja, ale także uprzejmość oraz stanowczość. Badani wskazują ...