eGospodarka.pl

PracaOferty pracy Katowice › Specjalista ds. zespołu service desk it

Przepraszamy!

Ogłoszenie na stanowisku:

Specjalista ds. zespołu service desk it


wygasło z dniem 2018-03-01


Ta propozycja była złożona przez PKO Bank Polski


Jeżeli poszukujesz pracy w branży Bankowość / Leasing, zajrzyj tutaj: Praca Bankowość / Leasing
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Specjalista ds. zespołu service desk it, zajrzyj tutaj: Praca Specjalista ds. zespołu service desk it
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Katowice, zajrzyj tutaj: Praca Katowice

Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.

Znajdź oferty pracy


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Praca - wiadomości i porady

  • Znajomość języków obcych: fakty i mity

    Znajomość języków obcych: fakty i mity

    Czy do znalezienia naprawdę dobrej pracy konieczna jest znajomość minimum dwóch języków obcych? Zdecydowanie nie. Warto jednak pamiętać, że przecząca odpowiedź na tak postawione pytanie nie oznacza, że można osiąść na laurach, a ...

  • Minimalne wynagrodzenie 2018

    Minimalne wynagrodzenie 2018

    Kodeks pracy gwarantuje pracownikom otrzymywanie pensji minimalnej. Wysokość wynagrodzenia minimalnego na kolejny rok jest podawana w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej „Monitor Polski” w terminie do 15 września. Od 1 stycznia ...

  • Dress code, czyli indywidualizm i wygoda

    Dress code, czyli indywidualizm i wygoda

    Ciasno zawiązany krawat, dopasowana marynarka i spódnica za kolano. Lato w pełni, na zewnątrz upał, a niektórzy pracownicy muszą przeżywać prawdziwe katusze, męcząc się w służbowych uniformach. I wprawdzie niezaprzeczalnie wygląd ...

  • Wakacyjne praktyki studenckie kluczem do kariery?

    Wakacyjne praktyki studenckie kluczem do kariery?

    Wakacyjne praktyki studenckie to niewątpliwie właściwy kierunek do uzyskania doświadczenia zawodowego, ale też sposób na nawiązanie stałej współpracy z pracodawcą organizującym programy stażowe. Mamy czerwiec, a więc właściwie już ...

  • Niełatwa sztuka komunikacji z klientem

    Niełatwa sztuka komunikacji z klientem

    Dobry słuchacz wie więcej. Jeżeli uważnie wsłuchujesz się w słowa swojego rozmówcy, możesz sporo się o nim dowiedzieć, poznać jego sposób podejmowania decyzji, priorytety czy też motywację do działania. Mogłoby się wydawać, że ...

Ok, rozumiem Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.