Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Sales Director - FMCG
Miejsce pracy: Piaseczno- Rozwijanie portfela klientów kluczowych
- Tworzenie, wdrażanie i realizacja strategii działań sprzedażowych prowadzących do osiągnięcia założonych celów sprzedażowych
- Prowadzenie negocjacji biznesowych i nadzór nad realizacją warunków umów ramowych
- Koordynacja działań promocyjnych z klientami i innymi działami firmy
- Monitoring i analiza danych rynkowych
- Poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży, które przełożą się na długotrwałe relacje
- Przygotowywanie regularnych raportów (postępy, prognozy, wyniki)
- Komunikacja z urzędami
- min. 8 lat doświadczenia na stanowisku Managera sprzedaży lub Key Account Managera w branży FMCG
- Doświadczenie w sprzedaży i dostarczaniu rozwiązań opartych na potrzebach klientów
- Doświadczenie we współpracy z sieciami handlowymi (np. Auchan, Selgros, Biedronka, Dino, Carrefour, Netto, Makro, Kaufland)
- Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych
- Silne umiejętności komunikacyjne i interpersonalne umożliwiające budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
- Doskonałe umiejętności organizacyjne.
- Biegła obsługa wszystkich aplikacji Microsoft Office
- Znajomość języka angielskiego - min. B2 - do codziennej komunikacji (warunek konieczny)
- Prawa jazdy kategorii B.
- Podstawy rachunkowości
- zaplecze silnej, stabilnej firmy
- konkurencyjne wynagrodzenie i system premiowy
- elastyczne godziny pracy
- laptop
- telefon komórkowy
- samochód