Kto szuka:
Polskie Młyny S.A
Stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
Lokalizacja:
Teresin
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Wystawianie i archiwizacja dokumentów sprzedażowych; faktur, duplikatów faktur, not korygujących, korekt.
- Wydawanie przepustek wjazdu/poleceń wydania dla pojazdów wjeżdżających na teren zakładu.
- Współpraca z działem sprzedaży, logistyki i magazynem.
- Przyjmowanie zamówień oraz ich wprowadzanie do systemu.
- Przygotowywanie zleceń transportowych.
- Telefoniczna obsługa Klientów.
CZEGO OCZEKUJEMY?
- Wykształcenia min. średniego.
- Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
- Dobra znajomość pakietu Office (znajomość systemu JDE i Accard+ będzie dodatkowym atutem).
- Bardzo dobrej organizacji pracy własnej, sumienności, dokładności, dyspozycyjności.
- Umiejętności pracy w zespole.
CO OFERUJEMY?
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na zastępstwo w firmie o stabilnej pozycji na rynku.
- Możliwość zdobycia nowego doświadczenia w obsłudze klienta i sprzedaży.
- Pracę w przyjaznej atmosferze w zgranym zespole.
- Pracę w systemie zmianowym (I i II zmiana).
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
© Kasat Sp. z o.o.