eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyZamość › specjalista ds. obsługi klienta

Znajdź oferty pracy

10 124 ofert w bazie

Znaleziono 0 ofert pracy spełniających twoje zapytanie:

stanowisko: specjalista ds. obsługi klienta
miasto: Zamość

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Praca specjalista ds. obsługi klienta Zamość

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

  • GUS: średnia krajowa w V 2023 wyższa o 12,2% r/r

    GUS: średnia krajowa w V 2023 wyższa o 12,2% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w maju 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 12,2% wyższe r/r i wyniosło 7181,67 zł brutto. Względem kwietnia 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było niższe o ...

  • Praca w święta, niedziele handlowe i wyprzedaże pozwoli dorobić

    Praca w święta, niedziele handlowe i wyprzedaże pozwoli dorobić

    Gorący okres świąteczny trwa w najlepsze, a w wielu branżach jest to czas wzmożonych wysiłków i okazja do podreperowania słupków sprzedażowych. Na załatanie dziur w budżetach domowych mają okazję również pracownicy gotowi do ...

  • Święta i dni wolne od pracy w Niemczech w 2024 roku

    Święta i dni wolne od pracy w Niemczech w 2024 roku

    Jak wygląda kalendarz świat i dni wolnych od pracy w Niemczech w 2024 roku? Należy zwrócić uwagę, że niektóre święta są obchodzone w całym kraju, a niektóre tylko w poszczególnych landach.

  • Zmiana pracy: czego unikać lub nie podczas rozmowy kwalifikacyjnej?

    Zmiana pracy: czego unikać lub nie podczas rozmowy kwalifikacyjnej?

    Badanie zrealizowane przez serwis Aplikuj.pl rzuca światło na podejście Polaków do zmiany pracy oraz częstotliwość podejmowania decyzji w tym zakresie. Okazuje się, że większość z nas zdecydowała się na taki krok od 4 do 9 razy w ...

  • Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    41% polskich pracodawców przy wyborze kandydata zwraca uwagę na jego poczucie odpowiedzialności i rzetelności, a 37% wskazuje na umiejętność komunikacji, współpracy i pracy zespołowej. Dla 32% firm ważna jest kreatywność talentów. Jak ...