eGospodarka.pl

PracaOferty pracy Zielona Góra › Specjalista ds. sprzedaży i wdrożenia nowej marki

Przepraszamy!

Ogłoszenie na stanowisku:

Specjalista ds. sprzedaży i wdrożenia nowej marki


wygasło z dniem 2018-04-14


Ta propozycja była złożona przez Adecco Poland Sp. z o.o.


Możliwe przyczyny wygaśnięcia ogłoszenia to:

  • oferta zamieszczona przez pracodawcę została wycofana z naszych zasobów
  • firma zakończyła proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość zgłoszeń
  • rekruter zmodyfikował treść zlecenia i jest ono dostępne pod innym adresem url
  • dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
  • błędny adres url ogłoszenia

Jeżeli poszukujesz pracy w branży Sprzedaż, zajrzyj tutaj: Praca Sprzedaż
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Specjalista ds. sprzedaży i wdrożenia nowej marki, zajrzyj tutaj: Praca Specjalista ds. sprzedaży i wdrożenia nowej marki
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Zielona Góra, zajrzyj tutaj: Praca Zielona Góra

Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.


Inne oferty, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:

  • Junior Accountmanager Milieu
  • Jr Accountmanager Dairy
  • Osoba Prowadząca Punkt Handlowy-Ozorków
  • Handlowiec (jez. angielski)
  • Customer Service and Sales Specialist with Hungarian
  • Specjalista ds obsługi klienta - jezyk polski i angielski
  • Pracownik Recepcji
  • Przedstawiciel Handlowy
  • Senior Account Manager
  • Kierownik Sklepu

Znajdź oferty pracy


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Praca - wiadomości i porady

  • Wydłużenie okresu wypowiedzenia umowy o pracę

    Wydłużenie okresu wypowiedzenia umowy o pracę

    Okresy wypowiedzenia umowy o pracę zostały określone w przepisach kodeksu pracy. W orzecznictwie przyjmuje się, że wskazane w kodeksie pracy okresy wypowiedzenia mają charakter okresów minimalnych. Żaden przepis nie zakazuje przedłużania ...

  • Wyzwania pracownika contact i call center

    Wyzwania pracownika contact i call center

    Jak powinien być pracownik zatrudniony w telefonicznej obsłudze klienta? Z badania, które Ipsos zrealizował dla firmy Wonga wynika, że w cenie jest przede wszystkim konsekwencja, ale także uprzejmość oraz stanowczość. Badani wskazują ...

  • RODO w prawie pracy

    RODO w prawie pracy

    25 maja 2018 r. w życie wchodzą przepisy ogólnego rozporządzenia 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej ...

  • Przebranżowienie - nie taki diabeł straszny...

    Przebranżowienie - nie taki diabeł straszny...

    Dla młodych ludzi, wchodzących na rynek pracy to standard. Wśród starszego pokolenia pracowników wciąż budzi strach. Przebranżowienie – wywołuje skrajne emocje, zatem to zło konieczne czy możliwość spełnienia zawodowego? Jedno jest ...

  • Jaki maksymalny termin wypłaty wynagrodzenia?

    Jaki maksymalny termin wypłaty wynagrodzenia?

    Termin wypłaty wynagrodzenia nie może być dowolny. Wynagrodzenie za pracę jest świadczeniem periodycznym. Okresowy jego charakter pozostaje w związku z ciągłym charakterem zobowiązania pracownika do świadczenia pracy. Termin wypłaty ...

Ok, rozumiem Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.