eGospodarka.pl

PracaOferty pracy Lublin › Specjalista ds. Obsługi Klienta Zagranicznego

Kto szuka:

Adecco Poland Sp. z o.o.

Stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta Zagranicznego

Lokalizacja:

Lublin

lubelskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Znasz język niemiecki i chcesz zdobyć doświadczenie zawodowe?

Lubisz pracę z ludźmi i nie boisz się wyzwań?

Mamy ofertę pracy własnie dla Ciebie!

Miejsce pracy: Lublin (wsparcie w zakresie relokacji dla Kandydatów zmieniających miejsce zamieszkania - dofinansowanie do mieszkania przez 18 miesięcy)


Zakres obowiązków:

  • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zagranicznych w języku niemieckim;
  • Obsługa tylko połączeń przychodzących;
  • Udzielanie klientom pełnych informacji odnośnie produktów i usług;
  • Udzielanie klientom wsparcia w zakresie zgłoszonych problemów technicznych;
  • Dbanie o wysoki standard obsługi klienta.

Co możemy Ci zaoferować:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - podpisywaną bezpośrednio z firmą, dla której prowadzona jest rekrutacja;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie - od 4000 PLN;
  • Comiesięczne premie;
  • Pracę na pełen etat w systemie zmianowym - możliwość połączenia pracy w innymi aktywnościami;
  • Pracę od poniedziałku do piątku i co drugą sobotę;
  • Możliwość pracy w dużej międzynarodowej firmie w nowoczesnym biurowcu;
  • Pracę w centrum Lublina;
  • Wsparcie w relokacji i dofinansowanie do mieszkania, dla osób zmieniających miejsce zamieszkania;
  • Bogaty pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy, dodatkowe ubezpieczenie)
  • Szkolenia techniczne oraz szkolenia tzw. kompetencji miękkich;
  • Szkolenia językowe.

Czego od Ciebie oczekujemy:

  • Dobrej znajomości języka niemieckiego;
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office;
  • Zaangażowania i chęci zdobywania nowych umiejętności;
  • Otwartości i umiejętności pracy w zespole;
  • Gotowości do pracy w Lublinie.
Oferta dotyczy pracy stałej.

Numer referencyjny: SOZ/02/2019/LUB

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2019-02-12

do końca oferty: 55 dni

pracodawca: Adecco Poland Sp. z o.o.

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

  • Przeciętne wynagrodzenie VIII 2018

    Przeciętne wynagrodzenie VIII 2018

    Mamy najświeższe informacje odnośnie średniej krajowej. Przeciętne wynagrodzenie w sierpniu 2018 roku wyniosło 4798,27 zł - poinformował właśnie Główny Urząd Statystyczny. To niemal 27 złotych mniej niż w poprzednim miesiącu. W ...

  • 10 popularnych pytań na rozmowie kwalifikacyjnej. Co odpowiedzieć?

    10 popularnych pytań na rozmowie kwalifikacyjnej. Co odpowiedzieć?

    Proste pytania na rozmowie kwalifikacyjnej bywają najtrudniejsze. Głównie dlatego, że nie zastanawiamy się wcześniej, co odpowiedzieć. Oto 10 popularnych pytań, które warto przemyśleć przed spotkaniem z potencjalnym pracodawcą.

  • Przeciętne wynagrodzenie IX i III kw. 2018

    Przeciętne wynagrodzenie IX i III kw. 2018

    Główny Urząd Statystyczny poinformował właśnie, że przeciętne miesięczne wynagrodzenie w sektorze przedsiębiorstw wyniosło we wrześniu 2018 r. 4771,86 zł. To nieco ponad 26 złotych mniej niż zarobiliśmy miesiąc wcześniej i o 6,7 ...

  • 10 zadań do wykonania przed urlopem wypoczynkowym

    10 zadań do wykonania przed urlopem wypoczynkowym

    Widok wczasowiczów z laptopami, pracujących na lotnisku, w hotelu, a nawet na plaży nie jest taki rzadki. Co zrobić, aby nie podzielić ich urlopowego losu? Oto recepta w dziesięciu krokach.

  • Media społecznościowe w służbie budowania marki osobistej

    Media społecznościowe w służbie budowania marki osobistej

    Dziś, dzięki social mediom, każdy może być KIMŚ. Wystarczy kilka kroków, aby umiejętnie i skutecznie zarządzać swoim wizerunkiem w internecie. Jak wykorzystać ogromny potencjał mediów społecznościowych do budowania swojej marki ...