Przepraszamy!
Ogłoszenie na stanowisku:
Asystent ds. Wsparcia Klienta z językiem szwedzkim
wygasło z dniem 2019-05-17
Ta propozycja była złożona przez Capgemini Polska Sp. z o.o.
Możliwe przyczyny wygaśnięcia ogłoszenia to:
- oferta zamieszczona przez pracodawcę została usunięta z serwisu praca.egospodarka.pl
- rekruter zakończył proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość osób
- ogłoszeniodawca zmodyfikował treść zlecenia i jest ono dostępne pod innym adresem url
- dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
- błędny adres WWW ogłoszenia
Jeżeli poszukujesz pracy w branży Informatyka / Telekomunikacja, zajrzyj tutaj: Praca Informatyka / Telekomunikacja
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Asystent ds. Wsparcia Klienta z językiem szwedzkim, zajrzyj tutaj: Praca Asystent ds. Wsparcia Klienta z językiem szwedzkim
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Lublin, zajrzyj tutaj: Praca Lublin
Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.
Inne ogłoszenia, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:
- Inżynier Rozwoju Dostawców - Supplier Development Engineer
- Test Engineer
- Magazynier
- Senior cryptography analyst
- Software Engineer / Mobile Developer (iOS) (f/m)
- Mechanik sprzętu ciężkiego (Belgia)
- Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego
- Technical Support Application Engineer (High Tech industrial automation systems)
- Regular/Senior Software Engineer - Android for Automotive Project
- IT Trainee - IT Service Desk Specialist