Przepraszamy!
Ogłoszenie na stanowisku:
Asystent ds. Wsparcia Klienta z językiem szwedzkim
wygasło z dniem 2019-04-04
Ta propozycja była złożona przez Capgemini Polska Sp. z o.o.
Możliwe przyczyny wygaśnięcia oferty to:
- oferta zamieszczona przez pracodawcę została wycofana z naszych zasobów
- ogłoszeniodawca zakończył proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość CV
- zleceniodawca zmodyfikował treść zlecenia i jest ono dostępne pod innym adresem url
- dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
- niewłaściwy adres WWW ogłoszenia
Jeżeli poszukujesz pracy w branży Informatyka / Telekomunikacja, zajrzyj tutaj: Praca Informatyka / Telekomunikacja
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Asystent ds. Wsparcia Klienta z językiem szwedzkim, zajrzyj tutaj: Praca Asystent ds. Wsparcia Klienta z językiem szwedzkim
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Lublin, zajrzyj tutaj: Praca Lublin
Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.
Inne propozycje, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:
- Ekspert Finansowy, Starszy Ekspert Finansowy w Sieci Stacjonarnej
- Specjalista ds. monitoringu należności z językiem niemieckim / francuskim / tureckim / fińskim
- Pracownik linii produkcyjnej - kontroler jakości
- Middleware Engineer (Mid/Senior)
- Przedstawiciel Handlowy / HVAC, Instalacje Sanitarne
- Senior Agile Java Developer
- Programista Java / Groovy / Kotlin / Scala
- Front-end Developer
- DevOps Engineer
- Administrator Systemu Magazynowego (Key User)