Przepraszamy!
Ogłoszenie na stanowisku:
Asystent ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego
wygasło z dniem 2020-01-20
Ta propozycja była złożona przez Capgemini Polska Sp. z o.o.
Możliwe przyczyny wygaśnięcia oferty to:
- propozycja zamieszczona przez pracodawcę została usunięta z naszej bazy
- firma zakończyła proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość CV
- zleceniodawca zmodyfikował treść zlecenia i jest ono dostępne pod innym adresem WWW
- dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
- nieprawidłowy adres url ogłoszenia
Jeżeli poszukujesz pracy w branży Obsługa klienta / Call center, zajrzyj tutaj: Praca Obsługa klienta / Call center
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Asystent ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego, zajrzyj tutaj: Praca Asystent ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Lublin, zajrzyj tutaj: Praca Lublin
Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.
Inne propozycje, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:
- Stacjonarny Przedstawiciel Wydawnictwa ds. Obsługi Klienta
- Koordynator/Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim
- Customer Advisory / English
- Operator II Pharmaceuticals | 16/7 shift | Noord-Holland
- Praca na recepcji
- Customer Service Front Office - Associate Supply Chain
- Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta z j. angielskim
- Doradca Klienta
- Praca z językiem francuskim
- Warehouse Specialist