Przepraszamy!
Ogłoszenie na stanowisku:
Asystent ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego
wygasło z dniem 2019-05-17
Ta propozycja była złożona przez Capgemini Polska Sp. z o.o.
Możliwe przyczyny wygaśnięcia oferty to:
- oferta złożona przez pracodawcę została usunięta z naszej bazy
- zleceniodawca zakończył proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość osób
- firma zmodyfikowała treść ogłoszenia i jest ono dostępne pod innym adresem WWW
- dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
- zły adres url ogłoszenia
Jeżeli poszukujesz pracy w branży Informatyka / Telekomunikacja, zajrzyj tutaj: Praca Informatyka / Telekomunikacja
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Asystent ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego, zajrzyj tutaj: Praca Asystent ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Lublin, zajrzyj tutaj: Praca Lublin
Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.
Inne ogłoszenia, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:
- Product Manager
- Doradca klienta
- Kierownik Robót Elektrycznych
- Operator / Programista Maszyn CNC
- Specjalisty ds. Kosztorysowania – Infrastruktura
- Specjalista ds. Kontroli Jakości (świeża żywność)
- Pracownik Hali - Kasjer
- Junior Digital Strategy Consultant
- Magazynier (pracownik kompletacji)
- Starszy Specjalista ds. Finansowych i Rozliczeń