Przepraszamy!
Ogłoszenie na stanowisku:
Asystent ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego
wygasło z dniem 2019-03-12
Ta propozycja była złożona przez Capgemini Polska Sp. z o.o.
Możliwe przyczyny wygaśnięcia ogłoszenia to:
- propozycja zamieszczona przez pracodawcę została usunięta z serwisu praca.egospodarka.pl
- firma zakończyła proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość zgłoszeń
- zleceniodawca zmodyfikował treść zlecenia i jest ono dostępne pod innym adresem url
- dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
- niewłaściwy adres WWW ogłoszenia
Jeżeli poszukujesz pracy w branży Informatyka / Telekomunikacja, zajrzyj tutaj: Praca Informatyka / Telekomunikacja
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Asystent ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego, zajrzyj tutaj: Praca Asystent ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Lublin, zajrzyj tutaj: Praca Lublin
Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.
Inne ogłoszenia, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:
- Konsultant DevOps & Cloud
- Business Development Specialist
- Referent ds. Logistyki / Dyspozytor
- Młodszy Specjalista ds. Rekrutacji i Obsługi Klienta
- Monter moskitier-okna aluminiowe (Belgia)
- Lakiernik / Pomocnik Lakiernika
- Senior Front-end Developer
- R&D Test Engineer - Mission Critical Communication
- SAP ABAP Developer
- O2C Team Leader