eGospodarka.pl

PracaOferty pracy Lublin › Customer Support Assistant/Specialist with European language

Kto szuka:

CPL JOBS Sp. z o.o.

Stanowisko:

Customer Support Assistant/Specialist with European language

Numer referencyjny:

JO-1803-404838_IK3527

Lokalizacja:

Lublin, Łuków, Radzyń Podlaski, Puławy, Biała Podlaska

lubelskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Responsibilities:

  • Assisting with day to day operations of the department,
  • Providing clerical and administrative support,
  • Running executives' calendars,
  • Preparing of translations,
  • Organization of business trips, accommodation, transport and different events,
  • Processing documentation and preparing reports relating to personnel activities,
  • Supporting team in everyday activities.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Requirements:

  • Customer Service Experience or administrative job (at least half a year),
  • Fluent (B2+) ONE of the following - Spanish, French, Italian, German, Portuguese, Swedish, Dutch OR Danish,
  • Good knowledge of English,
  • Analytical, focused and open mind.

Firma oferuje:

The Client offers:

  • Attractive compensation,
  • Broad packet of benefits,
  • Professional trainings,
  • International and aspiring work environment,
  • Relocation support*

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2018-06-14

do końca oferty: 24 dni

pracodawca: CPL JOBS Sp. z o.o.

branże: Sprzedaż

aplikuj

REKLAMA

Praca - wiadomości i porady

  • Kiedy polska średnia krajowa dogoni niemiecką?

    Kiedy polska średnia krajowa dogoni niemiecką?

    Najświeższe, wtorkowe dane GUS wskazują, że wrześniowa średnia płaca w naszym kraju osiągnęła poziom 4473 złotych, a więc była o 6 proc. wyższa niż przed rokiem. Perspektywy na przyszłość również są obiecujące. - Wynagrodzenia ...

  • Jak reagować na „trudne” pytania podczas prezentacji?

    Jak reagować na „trudne” pytania podczas prezentacji?

    Prowadzenie prezentacji to codzienność nie tylko każdego szkoleniowca, ale również przedstawicieli wielu innych branż. Wystąpienia publiczne wymagają oczywiście przygotowania. Czasami jednak z sali padają takie pytania, których ...

  • Rynek pracy: jak wygrać z maszynami?

    Rynek pracy: jak wygrać z maszynami?

    Sztuczna inteligencja zmieni warunki gry w każdej gałęzi przemysłu. Co zrobić, by nie stracić pracy? Postawić na… siebie.

  • Koniec papierowego CV? Teraz liczy się profil zawodowy?

    Koniec papierowego CV? Teraz liczy się profil zawodowy?

    Cyfrowa transformacja zatacza coraz szersze kręgi i wkrada się w niemal każdą dziedzinę naszego życia. Nie opiera się jej również proces rekrutacji, który jest w coraz to większym stopniu digitalizowany. Korzystamy z wirtualnych ...

  • Jak zbudować system benefitów w firmie?

    Jak zbudować system benefitów w firmie?

    Systemy benefitów zyskują na znaczeniu przy wyborze pracodawcy czy przywiązaniu pracownika do firmy. Ich głównym celem jest zapewnienie pracownikom poczucia bezpieczeństwa życiowego oraz zwiększanie motywacji (Sedlak, 2015). Warto więc ...

Ok, rozumiem Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.