eGospodarka.pl

PracaOferty pracy Łódź › Specjalista ds. Sprzedaży Powierzchni Reklamowych

Przepraszamy!

Ogłoszenie na stanowisku:

Specjalista ds. Sprzedaży Powierzchni Reklamowych


wygasło z dniem 2017-04-28


Ta propozycja była złożona przez Geoplan Sp. z o.o.


Możliwe przyczyny wygaśnięcia ogłoszenia to:

  • propozycja zamieszczona przez pracodawcę została wycofana z naszych zasobów
  • zleceniodawca zakończył proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość osób
  • ogłoszeniodawca zmodyfikował treść ogłoszenia i jest ono dostępne pod innym adresem url
  • dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
  • błędny adres url ogłoszenia

Jeżeli poszukujesz pracy w branży Sprzedaż, zajrzyj tutaj: Praca Sprzedaż
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Specjalista ds. Sprzedaży Powierzchni Reklamowych, zajrzyj tutaj: Praca Specjalista ds. Sprzedaży Powierzchni Reklamowych
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Łódź, zajrzyj tutaj: Praca Łódź

Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.


Inne ogłoszenia, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:

  • Kasjer / Kasjerka
  • Regionalny Koordynator Sprzedaży
  • Sprzedawca w sklepie zoologicznym
  • Specialist Customer Services with English and German
  • Pracownik ds. sprzedaży internetowej
  • Sales Manager Region Afryka i Bliski Wschód
  • Pracownik Działu Warzywa
  • KUNDENBETREUER/IN CONTACT CENTER
  • German Customer Service Advisor
  • Kaufmännischer Mitarbeiter (m/w) Centermanagement

Znajdź oferty pracy


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

REKLAMA

Praca - wiadomości i porady

  • Pracownik tymczasowy "po nowemu". Zmiany w przepisach

    Pracownik tymczasowy "po nowemu". Zmiany w przepisach

    Więcej informacji, więcej ochrony, więcej obowiązków pracodawcy użytkownika i agencji – tak w skrócie można scharakteryzować nowe zasady, na jakich zatrudniany będzie pracownik tymczasowy.

  • Mowa ciała podczas rozmowy kwalifikacyjnej

    Mowa ciała podczas rozmowy kwalifikacyjnej

    Słowami wyrażamy tylko część komunikatu, który przekazujemy drugiej osobie. O tym, jak jesteśmy odbierani przez rozmówcę, świadczą również nasza mowa ciała, a więc gesty, mimika twarzy i pozycja. Liczy się również strój, a nawet ...

  • Kto odpowie za mobbing w miejscu pracy?

    Kto odpowie za mobbing w miejscu pracy?

    Czyżby przełom w ocenie odpowiedzialności pracodawcy za brak należytego przeciwdziałania zjawisku mobbingu? Zarówno pracodawcy, jak i pracownicy powinni zapoznać się z najnowszym wyrokiem Sądu Najwyższego, który stanowi precedensową ...

  • Praca w Niemczech. Na co zwrócić uwagę?

    Praca w Niemczech. Na co zwrócić uwagę?

    Poszukiwanie zatrudnienia to dość żmudny proces. Wprawdzie mówi się, że dziś na rynku pracownika to poszukujący pracy, a nie pracodawcy dyktują warunki, to nie oznacza to jednak, że kandydat może osiąść na laurach. Nie inaczej jest w ...

  • Zarobki w PR i marketingu w 2016 roku

    Zarobki w PR i marketingu w 2016 roku

    Mediana wynagrodzeń w działach marketingu i PR w 2016 wyniosła 4 500 PLN. Zarobki połowy osób mieściły się w przedziale od 3 200 PLN do 7 000 PLN. – wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń 2016.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.