eGospodarka.pl

Kto szuka:

Linde Material Handling Polska Sp. Z o.o.

Stanowisko:

Technik Serwisu

Dostępne oferty pracy:

  • 2017-04-21 Technik Serwisu Wrocław - Mirków - warsztat stacjonarny - dolnośląskie
  • 2017-04-21 Technik Serwisu rejon Płocka, Płońska i Sierpca - mazowieckie
  • 2017-04-21 Technik Serwisu Kostrzyń Wielkopolski - warsztat stacjonarny - wielkopolskie
  • 2017-04-21 Technik Serwisu rejon Jelenia Góra i okolice (woj. dolnośląskie) - dolnośląskie
  • 2017-04-21 Technik Serwisu rejon Brodnica i okolice (woj. kujawsko-pomorskie) - kujawsko-pomorskie
  • 2017-04-21 Technik Serwisu Białystok i okolice (woj. podlaskie) - podlaskie
  • 2017-04-21 Technik Serwisu rejon Zielonej Góry (woj. lubuskie) - lubuskie
  • 2017-04-21 Technik Serwisu rejon Olsztyna i okolice (woj. warmińsko-mazurskie) - warmińsko-mazurskie
  • 2017-04-21 Technik Serwisu rejon Warszawy - mazowieckie
  • 2017-04-21 Technik Serwisu rejon Gniezna (woj. wielkopolskie) - wielkopolskie

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

REKLAMA

Praca - wiadomości i porady

  • 8 wskazówek, o których powinien pamiętać kandydat do pracy

    8 wskazówek, o których powinien pamiętać kandydat do pracy

    W niektórych branżach rekrutacja bywa zmorą, a znalezienie odpowiedniego pracownika często poprzedzone jest wieloma nieudanymi próbami i straconymi godzinami. Na domiar złego, osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zbyt często ...

  • Zarządzanie czasem: jak nie odkładać zadań na później?

    Zarządzanie czasem: jak nie odkładać zadań na później?

    Każdemu człowiekowi częściej lub rzadziej zdarza się odkładać wykonanie pewnych zadań na bliżej nieokreślone „później”. Co jednak gdy „później” staje się domeną życia zawodowego, a w rezultacie coraz częściej wykonujemy ...

  • Hałas w pracy: jak z nim walczyć?

    Hałas w pracy: jak z nim walczyć?

    Czy wiesz jak hałas wpływa na efektywność w pracy? Znasz jego źródła w miejscu, w którym pracujesz? My znamy sposoby jak z nimi walczyć.

  • Obsługa trudnego klienta - kamizelki ratunkowe

    Obsługa trudnego klienta - kamizelki ratunkowe

    W jaki sposób wyjść z trudnych sytuacji, które zdarzają się podczas codziennej pracy z różnymi klientami? Jak rozładować napięcie i skutecznie znaleźć satysfakcjonujące dla obu stron rozwiązanie?

  • Wypalenie zawodowe w sprzedaży: jak sobie radzić?

    Wypalenie zawodowe w sprzedaży: jak sobie radzić?

    Wypalenie zawodowe (szczególnie w sprzedaży) jest efektem utraty wiary we własne siły, produkt lub firmę, dla której pracujemy. Wypalenie zawodowe określić można mianem utraty serca i brakiem zaangażowania w działanie na rzecz klientów.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.