Opis stanowiska pracy
Brand Manager
Kraków
NR REF.: 1182796
Dla naszego Klienta, firmly produkcyjnej, poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:
Brand Manager
Miejsce pracy: Kraków
Obowiązki na stanowisku:
- Brand Communication - tworzenie koncepcji, komunikacja marki na rynku
- Współtworzenie strategii marki: pozycjonowanie, obecność na rynku, rola marki dla organizacji
- Budowanie wiarygodności i świadomości marki
- Monitorowanie i doskonalenie wizerunku marki i zapewnienie spójności komunikacji marketingowej we wszystkich kanałach komunikacji
- Monitorowanie i analiza opinii klientów i konsumentów na temat marki oraz podejmowanie działań w celu podniesienia satysfakcji klientów
- Budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi w celu rozwijania marki
- Zarządzanie marką w mediach społecznościowych i innych kanałach komunikacji
- Tworzenie strategii komunikacji marketingowej
- Zarządzanie kampaniami marketingowymi, reklamowymi, promocyjnymi
- Tworzenie programów lojalnościowych i innych działań wsparcia sprzedaży
- Współtworzenie budżetu marketingowego oraz nadzór nad jego realizacją
- Opracowanie planów kampanii mediowych
- Tworzenie kreacji materiałów marketingowych i komunikacji
- Współpraca innymi działami firmy
- Zarządzanie projektami marketingowymi
- Zarządzanie zespołem pracowników odpowiedzialnych za Branding
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe: marketing, reklama, zarządzanie w marketingu
- Minimum 5-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Brand Managera lub podobnym
- Doświadczenie w kreowaniu, planowaniu i realizacji wizji marki
- Znajomość i zrozumienie trendów na rynku
- Umiejętność budowania postrzegania marki na rynku poparta doświadczeniem i sukcesami
- Myślenie strategiczne
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację (poziom B2/C1)
- Umiejętność pracy w zespole
- Kreatywność, otwartość w podejmowaniu nowych zadań
- Umiejętność oceny i maksymalizacji efektów biznesowych popartych doświadczeniem
- Determinacja i konsekwencja w działaniu
- Umiejętności realizowania wielu równoległych projektów
- Doskonałych umiejętności samodzielnej organizacji pracy
- Umiejętności analizowania trendów rynkowych i konsumenckich
- Czynne prawo jazdy kat B i gotowość do odbywania podróży służbowych
Nasz Klient oferuje:
- Samodzielną i satysfakcjonującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze
- Możliwość realizacji wielu ciekawych projektów
- Niezbędne narzędzia pracy
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 07/05/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Marketing / PR / Social Media