Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/24/0699
Obowiązki:
Podstawowe obowiązki:
- zapewnienie prawidłowości stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisów wykonawczych do ustawy oraz przepisów wewnętrznych
- przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
- obsługa publikatorów BZP i platformy zakupowej,
- sporządzanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
- udział w pracach komisji przetargowych i odwoławczych,
- monitorowanie zmian stanu prawnego oraz gromadzenie i analiza orzecznictwa w zakresie zamówień publicznych,
- bieżące wspieranie komórek organizacyjnych poprzez pomoc w zakresie stosowania przepisów o zamówieniach publicznych, w szczególności przez wydawanie opinii w zakresie trybu postępowania, uzgadnianie projektów umów i zmian umów oraz projektów innych dokumentów,
- proponowanie rozstrzygnięć zaistniałych kwestii spornych i problemów w stosowaniu przepisów o zamówieniach publicznych
- opracowywanie projektów umów w zakresie udzielenia zamówień publicznych,
- koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawieraniem umów,
- opracowywanie dokumentacji dotyczących zasad przeprowadzania zamówień publicznych,
- opracowywanie planów i sprawozdań rocznych,
- wykonywanie obowiązków służbowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
- Preferowane wykształcenie wyższe. Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2-letnie doświadczenie w zamówieniach publicznych.Znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, o finansach publicznych. Umiejętność wykorzystywania przepisów w praktyce. Umiejętność analitycznego myślenia i podejmowania decyzji.Umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej. Biegła obsługa komputera (pakiet MS Office). Samodzielność, staranność i dokładność w działaniu oraz dotrzymywanie ustalonych terminów. Poszerzanie wiedzy i rozwoju umiejętności.Mile widziane: Doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych. Podstawowe obowiązki:1.Zapewnienie prawidłowości stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisów wykonawczych do ustawy oraz przepisów wewnętrznych.2.Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych.3.Obsługa publikatorów BZP i platformy zakupowej.4.Sporządzanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych.5.Udział w pracach komisji przetargowych i odwoławczych.6.Monitorowanie zmian stanu prawnego oraz gromadzenie i analiza orzecznictwa w zakresie zamówień publicznych.7.Bieżące wspieranie komórek organizacyjnych poprzez pomoc w zakresie stosowania przepisów o zamówieniach publicznych, w szczególności przez wydawanie opinii w zakresie trybu postępowania, uzgadnianie projektów umów i zmian umów oraz projektów innych dokumentów.8. Proponowanie rozstrzygnięć zaistniałych kwestii spornych i problemów w stosowaniu przepisów o zamówieniach publicznych.9. Opracowywanie projektów umów w zakresie udzielenia zamówień publicznych.10. Koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawieraniem umów.11. Opracowywanie dokumentacji dotyczących zasad przeprowadzania zamówień publicznych.12. Opracowywanie planów i sprawozdań rocznych.13. Wykonywanie obowiązków służbowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Miejsce pracy: WINCENTEGO WITOSA 66D, 25-561 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 5
Wymagane dokumenty: cv
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 19/03/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat