eGospodarka.pl

PracaOferty pracy Katowice › Team Leader French Speaker

Kto szuka:

Capgemini Polska Sp. z o.o.

Stanowisko:

Team Leader French Speaker

Numer referencyjny:

Śląskie > Katowice

Lokalizacja:

Katowice

śląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Main accountabilities

  • Supervising the team to deliver high quality service within three areas: Payroll, Income Audit and Accounts Payable

  • Taking responsibility for the process delivery and team work organization 

  • Reporting preparation, managing administration tasks

  • Professional and proactive day to day service to Client within agreed SLA’s

  • Ensuring operating procedures are maintained and followed by staff

  • Building the positive and supportive team culture and help team to improve efficiency

  • Focusing on developing business relationships with Client, participating in operational meetings

  • Coordinating the job training for new joiners and staff development

  • Conducting recruitment process of team members

  • Conducting yearly appraisals process with employees

  • Dealing with issues and assisting with escalations

Wymagania stawiane pracownikowi:

Candidate's profile

  • Graduate in Accounting or Finance will be an asset

  • Experience in Team Leader’s position or in charge of a Team Leader role or Process Lead position with supervisors tasks

  • Experience in one of area mentioned above – preferable at least 1 year experience

  • Proactive approach

  • Good time management and organizational skills

  • Flexibility, with an ability to adapt to changing schedule of tasks 

  • Customer service skills and client-focus attitude

  • Strong interpersonal and communication skills 

  • Good knowledge of French (min. B1)

  • Very good knowledge of English (B2)

Firma oferuje:

What we offer

  • You will work in multinational, stable company for c.a. 100 Blue Chip Clients - known, global brands, supported by 6000 professionals in 30 languages.

  • You will gain space to fulfill your ambitions and develop your career, opportunity to take part in transition projects. We operate according to Lean and Kaizen philosophy.

  • You will choose your career path (experts or managers) – you will work among professionals (over 900). We will support you to gain knowledge (20 000 online trainings and in class) and get certified (e.g. ACCA, Prince2, PMP). You will have the opportunity to take part in coaching programs and develop your knowledge in experts communities.

  • You will work in line with high, international work standards and you will have an opportunity to engage in CSR initiatives.

  • You will be appreciated for your results and professionalism – based on clear rules of promotion. Our company applies a wide choice of perks (free private medical care for you and your family, additional life insurance). We help to keep right proportions between your work and private life (Business Parent Program).

  • As a disabled person you will get professional support. We are open to provide assistive technologies for people with diverse disabilities. We care about inclusion and equal rights approach. We conduct disability awareness trainings. Join our Win with Capgemini Program for people with disabilities.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2018-06-14

do końca oferty: 25 dni

pracodawca: Capgemini Polska Sp. z o.o.

branże: Bankowość / Leasing
Inne / Pozostałe

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

REKLAMA

Praca - wiadomości i porady

  • Dress code. Jak ubierać się do pracy?

    Dress code. Jak ubierać się do pracy?

    Pracodawca ma prawo wymagać, aby jego podwładni nosili określony strój służbowy. Zasady dotyczące firmowego dress code'u mogą wynikać z regulaminu pracy, wewnętrznej instrukcji czy postanowień umowy o pracę. O strój do pracy warto dbać ...

  • Wyzwania pracownika contact i call center

    Wyzwania pracownika contact i call center

    Jak powinien być pracownik zatrudniony w telefonicznej obsłudze klienta? Z badania, które Ipsos zrealizował dla firmy Wonga wynika, że w cenie jest przede wszystkim konsekwencja, ale także uprzejmość oraz stanowczość. Badani wskazują ...

  • Zarządzanie stresem. Czy to w ogóle możliwe?

    Zarządzanie stresem. Czy to w ogóle możliwe?

    Stres w pracy nie jest niestety zjawiskiem rzadkim. Badania wskazują, że jego obecność dostrzegana jest przez znakomitą większość pracujących. Wysoki odsetek zestresowanych pracowników nie napawa optymizmem, warto jednak pamiętać, że ze ...

  • 3 kraje, w których znajdziesz pracę na wakacje

    3 kraje, w których znajdziesz pracę na wakacje

    Emigracja zarobkowa interesuje obecnie zaledwie co siódmego Polaka. Ostatnie badania Work Service dowiodły, że odsetek osób noszących się z zamiarem poszukiwania pracy za granicą sięga obecnie niespełna 14%. Ciągle jednak sporą ...

  • Jakiego języka obcego się uczyć?

    Jakiego języka obcego się uczyć?

    Nie od dzisiaj wiadomo, że znajomość języków obcych zwiększa szanse na rynku pracy. Potwierdzeniem tego może być analiza pojawiających się w sieci ogłoszeń pracę, z których większość zawiera już wymóg władania językiem obcym ...

Ok, rozumiem Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.