eGospodarka.pl

PracaOferty pracy Katowice › Specjalista ds. Sprzedaży Powierzchni Reklamowych

Kto szuka:

Geoplan Sp. z o.o.

Stanowisko:

Specjalista ds. Sprzedaży Powierzchni Reklamowych

Lokalizacja:

Katowice

śląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Wydawnictwo Kartograficzno-Reklamowe GEOPLAN

Geoplan działa na rynku polskim od 2000 roku jako filia znanego i cenionego od ponad 60 lat niemieckiego wydawnictwa Staedte-Verlag GMbH. Przedmiotem działalności spółki jest świadczenie usług wydawniczych, kartograficznych i reklamowych.

W związku z systematycznym rozwojem firmy obecnie poszukujemy na terenie Państwa województwa osób do pracy na stanowisku:

Specjalista ds. Sprzedaży Powierzchni Reklamowych

Jeżeli potrafisz łatwo nawiązywać kontakty i ciężko pracować, jesteś prawdziwym handlowcem, cechuje Cię upór w dążeniu do celu, masz doświadczenie w kontaktach z biznesem i chcesz zarabiać na miarę własnych potrzeb, wyślij do nas swoje CV ze zdjęciem!

Wymagania:

  • umiejętność pozyskiwania klientów, prowadzenia rozmów handlowych oraz utrzymywania profesjonalnych kontaktów biznesowych,
  • doświadczenie w pracy B2B,
  • gotowość do pracy również poza miejscem zamieszkania,
  • prowadzenie lub gotowość do prowadzenia własnej działalności gospodarczej,
  • prawo jazdy kat. B,
  • własny samochód, telefon i stały dostęp do Internetu,

Obowiązki:

  • sprzedaż powierzchni reklamowych na produktach oferowanych przez Geoplan oraz dalsze rozbudowywanie struktury sprzedaży,
  • nawiązywanie oraz utrzymywanie profesjonalnych kontaktów handlowych z klientami firmy,
  • stała współpraca z działem obsługi klienta,
  • raportowanie wyników do kierownictwa Geoplan,
  • prowadzenie rozmów handlowych

Oferujemy:

  • współpracę z międzynarodową, dynamiczną firmą o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • samodzielność oraz możliwość wdrażania własnych pomysłów zawodowych,
  • profesjonalne szkolenia, możliwość rozwoju zawodowego i awansu,
  • atrakcyjny system wynagrodzeń prowizyjnych,
  • sprzedaż produktu znanego w całej Europie,
  • pracę w miłej atmosferze,
  • samodzielne kształtowanie czasu pracy.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2017-02-17

do końca oferty: 56 dni

pracodawca: Geoplan Sp. z o.o.

branże: Sprzedaż

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

REKLAMA

Praca - wiadomości i porady

  • Zasiłek dla bezrobotnych 2017: sprawdź, ile dostaniesz

    Zasiłek dla bezrobotnych 2017: sprawdź, ile dostaniesz

    Chociaż stopa bezrobocia utrzymuje się na rekordowo niskim poziomie, a wiele firm sygnalizuje problemy ze znalezieniem pracowników, to jednak wciąż całkiem liczna grupa Polaków ma status bezrobotnego oraz pobiera zasiłek dla bezrobotnych. Ze ...

  • Umowa o pracę. Koniec syndromu pierwszej dniówki…

    Umowa o pracę. Koniec syndromu pierwszej dniówki…

    Nowelizacja Kodeksu pracy, która zlikwiduje tzw. syndrom pierwszej dniówki, czyli sytuację, gdy pracodawca zatrudnia pracowników bez podpisania z nimi umowy, wejdzie w życie od 1 września 2016 r.

  • Obudź w sobie dziecko. 5 nietypowych sposobów na rozwój kariery

    Obudź w sobie dziecko. 5 nietypowych sposobów na rozwój kariery

    Czasem dziecinnie proste zabawy, mogą pobudzić cię do działania i sprawić, że poczujesz przypływ nowej energii. Nie bez przyczyny firmy odnoszące wielkie sukcesy montują w firmach hamaki, otwierają pokoje z grami planszowymi i pozwalają ...

  • Networking także dla nieśmiałych

    Networking także dla nieśmiałych

    By zrobić karierę, trzeba znać właściwych ludzi. I nie chodzi wcale o załatwianie pracy po znajomości, a o coraz popularniejszy także w Polsce networking. Tylko co zrobić, jeśli nie jesteś duszą towarzystwa?

  • Sprawdź, czy możesz pracować w PR

    Sprawdź, czy możesz pracować w PR

    Cechy osobowości to jedna z podstawowych przyczyn konfliktów w pracy. Aby ich uniknąć i stworzyć zgrany zespół, managerowie powinni dążyć do ich zrozumienia. Doskonałym narzędziem jest model tzw. wielkiej piątki, który wyznacza ...

MENU
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.